Milyen térkitöltő anyagot használjak csomagoláshoz? – II. rész

térkitöltő, térkitöltő anyag, ékszer, ruházati termék, csomagolás, csomagolópapír, kartondoboz

Ezeket ajánljuk ékszerek és ruhák csomagolásához

A térkitöltő anyagok amellett, hogy óvják a termékedet a kiszállítás során, jelentős vásárlómegtartó erővel is bírhatnak. Mi például sokkal szívesebben vásárolunk újra egy olyan webáruházból, ahonnan gondosan csomagolva érkezik hozzánk a megrendelésünk. Arról nem is beszélve, ha valami extra figyelmesség lapul a dobozban, például egy kupon vagy egy üdvözlőkártya formájában, de erről egy másik bejegyzésben olvashattok

Térkitölteni KELL, kivéve ha a termékednek külön egyedi termékcsomagolása is van, amit még ezután egy szállítói dobozba teszel.

Ezúttal azoknak szeretnénk ötleteket, tippeket adni térkitöltésre, csomagolásra, akik ÉKSZEREKKEL, illetve RUHÁZATI TERMÉKEKKEL foglalkoznak. Vágjunk is bele!

1.) Ékszerek

Az ékszerek szállítói csomagolásánál természetesen figyelembe kell venni azt, hogy milyen réteget szolgálsz ki. Nagyobb értékű ékszerek esetében érdemes exkluzívabbá tenni a kicsomagolás élményét. Ezt akár azzal is megteheted, hogy a terméknek egy közvetlen termékcsomagolást adsz, körbe öleled a dekor kreppelt térkitöltő papírral, ami többféle színben is létezik, lehet akár rózsaszín vagy sötétkék. A szállítást inkább kartondobozba csomagolva javasoljuk, akár biztonsági matricával lezárva, ami által kisebb az esélye a lopásnak.

Bizsu vagy kézzel készített ékszerek esetében szintén nagy szerepet játszik a kicsomagolás. Fontos az, hogy a vásárlónak eszébe juttassuk, honnan érkezett a termék. Erre tökéletes lehet egy-egy logóval és elérhetőséggel megnyomtatott kartonlap, amelyre ráerősítve küldjük a megrendelőnek a fülbevalót, nyakláncot, karkötőt… A kis terjedelem miatt nem feltétel a kartondoboz használata, elég lehet egy kisebb buborékos boríték is a csomagoláshoz. Mindenképp javasoljuk azonban, hogy a terméket helyezd előtte habfólia tasakba vagy simítózáras tasakba.

térkitöltő, térkitöltő anyag, ékszer, ruházati termék, csomagolás, kreppelt térkitöltő papír, dekor térkitöltő
térkitöltő, térkitöltő anyag, ékszer, ruházati termék, csomagolás, csomagolópapír, kartondoboz

2.) Ruházati termékek

A ruházati termékek csomagolása során bőven van lehetőség marketing alkalmazására, és érdemes is kihasználni ezt. A termékeket körbeölelheted vékony csomagolópapírral, amire nyomtatva a saját logód vagy egyéb kívánt grafika kerülhet, lezárva egy-egy öntapadó matricával. Akár kartondobozt, akár buborékos borítékot választasz csomagolóanyagként, mindkettőt meg lehet nyomtatni a logóddal, így ahogy a kezébe veszi a megrendelő a csomagot, máris tudja, honnan érkezett – egyfajta márkatudatosító szerepet tölt be. Ha kérdésed van ezzel kapcsolatban, keress bennünket bátran ELÉRHETŐSÉGEINKEN.

 

+ TIPP1: Ha papírdobozban szeretnéd eljuttatni a megrendelődhöz a terméket, válassz alacsonyabb magasságú dobozt, hogy kevesebb üres tér maradjon!

+ TIPP2: MINDEN TERMÉK EGYEDI, MINDEN TERMÉK MÁS, MINDEN EMBER SZUBJEKTÍVAN ÍTÉLI MEG A CSOMAGOLÁST, ÍGY JAVASOLJUK, HOGY MIELŐTT VÉGLEGESEN ELKÖTELEZITEK MAGATOKAT 1-1 CSOMAGOLÁS, TÉRKITÖLTÉS IRÁNYÁBA, TESZTELJETEK, TESZTELJETEK, TESZTELJETEK….

 

Bejegyzéssorozatunk előző részében a szépségápolási -és az elektronikai termékek csomagolásához adtunk tippeket a térkitöltésre. Ajánljuk azt a cikkünket is, hátha találtok benne további hasznos ötleteket.

A bejegyzésben használt képek illusztrációk.
Képek forrása: Jessoshii, My Subsription Addiction, MeShe Designs

Page translation/Oldal fordítása