Online marketing fortélyok – profiktól, nem csak kezdőknek

online marketing

3 szakirodalmi könyv, melyek a segítségedre lehetnek

Nem fér bele a költségkeretbe még egy marketinges szakember is? Semmi gond. Nem elengedhetetlen a sikerhez, hiszen akár te is beletanulhatsz, hogyan működik az online marketing. Persze ehhez alapos utánajárás és sok tanulás szükséges. Szerencsére az ehhez szükséges tudásanyagot könnyű elérni, rengeteg szakkönyv áll rendelkezésünkre, melyekből szemezgetve bemutatunk néhányat.

Lévai Richárd
HOGYAN LEHET EREDMÉNYESEN ELADNI A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁVAL?

“Ez a könyv azt mutatja be, melyik közösségi platformot hogyan tudod használni az eladás során. A közösségi média ugyanis egyre jobban átszövi a vásárlóid életét. Egyre többen, egyre több időt töltenek itt, miközben a különböző közösségi hálózatok egyre jobb megoldásokat kínálnak a cégeknek ahhoz, hogy kiaknázzák a bennük rejlő lehetőségeket. Ha jól használod a különböző közösségi platformokat, több embert tudsz elérni, erősebb márkát tudsz építeni, eredményesebben tudsz értékesíteni. A Facebook mellett a Youtube, az Instagram, a Pinterest, a Messenger és a céges blogok használatára ad olyan javaslatokat, amik segítenek javítani a céged marketingjén.”

online marketing
online marketing
online marketing

Gál Kristóf
A GOOGLE ADWORDS NAGYKÖNYVE

“Ha ​szeretne többet tudni a Google Adwords hirdetési rendszerről, annak működéséről, az alapvető „játékszabályokról”, az eredményes hirdetés különféle „titkairól”, akkor jó helyen jár! A könyv tartalmát úgy állítottuk össze, hogy a teljesen kezdők is megértsék (azok is, akik még nem is láttak Adwords hirdetést), de a rutinosabb hirdetők is találjanak benne jó néhány csemegét. Összességében csak néhány olyan ember lehet Magyarországon, aki semmi újat nem találna a könyvben…”

Klausz Melinda
A KÖZÖSSÉGI MÉDIA NAGYKÖNYVE

“Ma ​már szinte nincs is olyan beszélgetés, amiben ne említenék meg a Facebook, YouTube vagy éppen a lájkolni szavakat. Mindennapjaink mellett vásárlási szokásainkat is befolyásolják ezek a felületek, vállalkozóként, cégként azonban nem minden esetben a leghatékonyabb módon vagyunk rajtuk jelen. A közösségi média nagykönyve éppen ezért esettanulmányokon és feladatokon keresztül bevezet a közösségi média minden aktuális kérdéskörébe, az oldalak kiválasztásától a trollok kezelésén át a nyereményjátékokig.”

Mindhárom könyv friss, naprakész információkat tartalmaz az online marketing területén. A szerzők közül ketten – név szerint Lévai Richárd és Gál Kristóf – pedig az idei E-Commerce Expo előadói között is szerepeltek. Tanulás céljából az Expo-ra is érdemes ellátogatni, mi is rengeteg új, hasznos ötlettel gazdagodtunk.

Page translation/Oldal fordítása