Személyre szabott csomagolással a maradandó vásárlói élményért

személyre szabott, millerpack csomagolóanyag blog, csomagolás, brandépítés, márkaépítés, egyedi csomagolás, egyedi csomagolóanyag, marketing

A különleges csomagolás növeli a vásárlói lojalitást?

A személyre szabott csomagolás az utóbbi években vitathatatlanul trenddé vált a marketingben – természetesen nem ok nélkül. Az emberekkel való kapcsolatteremtésnél nemigen van eredményesebb stratégia.

Az egyik legbiztosabb út, ha érzéki és érzelmi úton próbálsz köteléket teremteni a vásárlóiddal, lojalitásukat növelni. Ennek egyik kiváló eszköze lehet, ha terméked úgy teszed egyedivé, olyan csomagolással öltözteted fel, mely az ő szemüket is gyönyörködteti és örömmel, érdeklődéssel közelítenek majd hozzá. Az egyedi csomagolás nem csak hatékony kelléke annak, hogy a márkád kitűnjön a versenytársak közül, de abban is segít, hogy hűséges vásárlói kört alakíts ki. Nézzünk meg néhány példát!

1.) Névre szóló csomagolások
A Coca-Cola 2013-ban indított kampánya, mely hazánkban a “Neked is egy Coca-Cola” nevet viselte, elsöprő sikert aratott. Az adott ország 150 leggyakoribb keresztnevét szerepeltették a palackokon, dobozokon, és ezáltal az emberek sokkal jobban örültek egy-egy kólának. 800 millió címke készült, 32 országban, és 3 hónapon keresztül üzemeltek a nyomdagépek, napi 24 órában.

2.) Különböző alapgrafikával ellátott csomagolások
2012-ben az Absolut Vodka rukkolt elő egy limitált kiadással, ahol a 4 millió palackból mindre egymástól eltérő, színes grafika került. Mindemellett az üvegeket saját azonosítószámmal is ellátták. Az azonosítónak köszönhetően a vásárlóknak még különlegesebb élményben lehetett részük, hiszen tudták, hogy egy véges mennyiségből került egy palack a birtokukba.

3.) Váltakozó kép a csomagoláson
A Kinder csokoládé csomagolását szinte minden országban ugyanaz a mosolygós kisfiú díszíti. Hazánkban azonban a Kinder Édesarc projekt keretein belül több ezer kedves gyermekarc közül kiválasztottak 7-et, akik a Kinder magyar arcai lettek. A 7 limitált kiadású doboz korlátozott ideig volt kapható, kizárólag Magyarországon.

személyre szabott, millerpack csomagolóanyag blog, csomagolás, brandépítés, márkaépítés, egyedi csomagolás, egyedi csomagolóanyag, marketing, csomagolóanyag webáruház
személyre szabott, millerpack csomagolóanyag blog, csomagolás, brandépítés, márkaépítés, egyedi csomagolás, egyedi csomagolóanyag, marketing, csomagolóanyag gyártás
személyre szabott, millerpack csomagolóanyag blog, csomagolás, brandépítés, márkaépítés, egyedi csomagolás, egyedi csomagolóanyag, marketing, csomagolóanyag webshop

Ha személyre szabott csomagolást szeretnél, nem szükséges milliós nagyságrendekben gondolkodnod, hogy a nyomdák szóba álljanak veled. Kisebb vállalkozásoknak tökéletes megoldás lehet egy-egy köszönőkártya, egyedi mintával nyomtatott matrica, vagy esetleg egy rövid, kézzel írott levél. A lényeg az, hogy a vásárló érezze, hogy ez valóban csakis neki szól.

Egy-egy nagyobb alkalomra, mint például a karácsonyi szezon, határozottan megéri befektetni az egyedi csomagolásba. Kerülhet rá különböző alapgrafika, kép, QR kód, vagy akár idézet… kellő fantáziával nagyon ötletes megoldások születhetnek, melyeket imádni fognak a vásárlók, hiszen kapcsolatot teremtesz velük.

Page translation/Oldal fordítása