A 2024-es évünk a pozitív megrendelői visszajelzések vonatkozásában kiemelkedő intenzitással zárult, mely elsősorban az év elején kitűzött célunk elérését hivatott megerősíteni. Számos sikert elkönyvelve mondhatjuk, hogy soha annyi szeretetet, hálás köszönő visszajelzést nem kaptunk, mint a tavaly. Azon leszünk, hogy az idei évben is hasonló elégedettséget váltsunk ki ügyfeleinkből.
Az alábbi vállalásokat tettük vevői kommunikáció fejlesztés témában, íme:
- 24 órán belül visszajelzés beérkező ajánlatkérésekre, lehetőség szerint – amennyiben egyértelmű, könnyen kikalkulálható igényről van szó – akár azonnali, konkrét ajánlattal.
- Az aktuális igényhez igazított lehetséges kivitelezés terén több alternatíva ajánlása, ezzel is támogatva megrendelőink döntéshozatali folyamatát.
- Költségcsökkentő megoldások kidolgozása, mely alternatívák fizikális terhelhetőségben és vizuális megjelenésben megfelelnek a megfogalmazott igényeknek.
- Millerpack.hu webáruházban azonnali chat felület bevezetése, ahol megrendelőink interaktív kommunikációban azonnal választ kaphatnak kérdéseikre.
- Közösségi médiában meglévő aktivitásunkban minden helyzetben gyors és pontos válaszadásra, reakcióra irányuló törekvés.
- Ügyfélszolgálati telefonon érkező kérdések szakmailag alátámasztott, azonnali megválaszolása.
- Mindennapi e-mailben érkező kérések (számlamásolatok, folyamatban lévő rendelések, változtatási igények) pár órán belüli reagálása.
- Webáruházunk szervere a korábbinál jelentősen biztosabb alapokra került, ezáltal biztosítva a gördülékeny munkafolyamatokat.
- Szerződött szállítmányozó partnereinkkel történő szorosabb, a korábbiaknál jelentősen mélyebb interaktív információs háttér kialakítása.
Kérdés, ajánlatkérés esetén bátran keressetek bennünket az alábbi elérhetőségek valamelyikén, illetve a chatfelületen keresztül.