Ismeritek a NaviLens vizuális kódját?

Itt az idő, hogy megismerjétek, hiszen már csomagolóanyagokon, címkéken, kartondobozokon is megjelent az alkalmazásuk.

A NaviLens kód a már széles körben elterjedt QR kód továbbfejlesztett, jelentősen mobilabb, hasznosabb és kezelhetőbb verziója. A kódot egy spanyol csapat találta fel, és még 2018-ban elindította útjára. 

Eredendően arra fejlesztették ki, hogy a vakok- és gyengénlátók könnyebben eligazodjanak a városi közlekedésben, segítsék a mindennapi életüket. Az elmúlt időszakban azonban több multinacionális élelmiszergyártással foglalkozó cég, többek között a Kellogg’s és nemrég a Coca-Cola márka is bevezette csomagolóanyagain a kód alkalmazását. Ezzel könnyítve az információátadást, nem beszélve arról a cseppet sem elhanyagolható tényről, hogy a csomagoláson lévő kisbetűs részek így végre “olvashatóvá” válhatnak…

Hogy miben más a NaviLens, mint egy QR kód?

– 160 fokos kiterjesztésben képes a kamera az olvasásra, nem kell fókuszálnia, nem kell kereteznie ahhoz, hogy a kód tartalmát felismerje;
jelentősen messzebbről, akár 12 méterről képes leolvasni a telefonod, egy egyszerű pásztázás során;
– a másodperc töredéke alatt képesek a kamerák érzékelni a kódot, és leolvasni annak tartalmát;
akár éjszaka, akár mesterséges fényben, akár napfényben, bármely fényviszonyban aktív és működőképes megoldás.

Az applikáció bármely operációs rendszerre letölthető mobiltelefonon keresztül is, egyszerűen NaviLens néven fut. Teszteljétek elsőnek a cikkünk fotóján található müzlis dobozon, érdemes a gyakorlatban is megtapasztalni azt a számos előnyt, amit magában hordoz ez a lehetőség.

További bejegyzéseink

Egy csokorban 🎄 Karácsonyi kiegészítő csomagolások

Már a kezdetben kitűztük magunknak célként, hogy olyan termékeket is kínáljuk vásárlóinknak, melyekkel ki tudnak [...]

Tekercsben, erősebb ragasztóréteggel

A karácsonyi igények legnagyobb intenzitással a tekercses öntapadó matricáink irányába mozdulnak, mozdultak el az elmúlt [...]

Adj új értelmet a használt kartondoboznak!

Mi lenne, ha a hulladékot nem csak eldobnánk, hanem újraértelmeznénk és új életet adnánk neki? [...]

Többek lettünk – ezekkel a termékekkel bővültünk

Mikor termékfejlesztésről van szó, mindig törekszünk figyelembe venni a folyamatosan beérkező érdeklődéseket; felmérni, hogy mi [...]

Interaktív csomagolás: Az élmény hatalma

Az interaktív csomagolás remek lehetőség arra, hogy ne csak a terméken keresztül, hanem a csomagolóanyag [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Érdemes átnézni a fejlesztők, feltalálók weboldalát, a kínált lehetőségeket, munkájuk eredményeit. Igazán inspiráló sikertörténet az övék: NaviLens

Page translation/Oldal fordítása