Eszünkbe jutott, olvasgatva a témához kapcsolódó cikkek, források bevezetőjét, a Love Actually nagy sikerű film idézete: “Christmas Is All Around” Több megközelítésben is tartalmat találtunk benne, egyrészt, hogy valójában hamarosan itt a karácsony, és arra készülni kell már most a csomagolásokkal …, másrészt pedig, hogy levetítve szakmánkra, a
CSOMAGOLÁS MINDENHOL OTT VAN, KÖRBEVESZ BENNÜNKET.
A marketingkommunikáció, az eladhatóság, a kötelező információk tekintetében továbbra is az elsődleges, közvetlen, egyedi termékcsomagolások azok, melyekre kiemelkedő hangsúlyt kell fektetni. Őszintén? Oldalakon keresztül tudnánk ebben a témában hosszas érdemi tartalommal szolgálni. Mindemellett az időtöket nem szeretnénk rabolni, vágjunk a közepébe. A teljesség igénye nélkül összefoglaltuk 7 pontba azokat az irányokat, melyek meghatározzák idén a csomagolóanyagok megjelenését világszerte.1.) EGYSZERŰSÉG, RENDEZETTSÉG
2.) NAGY DUMÁK, SZLOGENEK, MONDATOK
3.) FENNTARTHATÓSÁG
4.) NOSZTALGIKUS
5.) KÉPPEL KOMMUNIKÁLÓ
6.) PASZTEL
7.) FIRKÁLMÁNYOK
Szorosan kapcsolódva a témához álljon itt egy rövid összefoglaló arról, hogy tervezés indítás előtt szerintünk melyek azok a lényegi pontok, melyeket érdemes átgondolni: 1.) kiket szeretnénk termékünkkel kiszolgálni, mely az a korcsoport, célcsoport, akiknek termékünket, termék családunkat értékesíteni szeretnénk rövidebb és hosszabb távon; 2.) fizikailag nézve mely értékesítési csatornákon keresztül szeretnénk a terméket forgalmazni, és ezeknek a csatornáknak hogyan kell megfelelni csomagolás tekintetében (méret, forma, anyag, design, stb.); 3.) már a méret, forma, grafika tervezési folyamat legelején lépjünk kapcsolatba olyan nyomdával, kivitelezővel, aki ismeri, tudja a kivitelezhetőségi lehetőségeket, ismeri a folyamatokat, a technológiai opciókat, esetleges korlátokat; 4.) véglegesítés előtt tesztelni, tesztelni, tesztelni! Tesztelni a potenciális fogadtatást, a fizikai korlátokat, a megvalósíthatóságot, és így tovább. Végül pedig, és cseppet sem utolsó sorban, vitathatatlanul fontos, hogy elegendő időt, energiát, és anyagi forrást biztosítsatok új terméketek formai és grafikai megvalósítására. Stabil alapokkal, megfontolt, minden irányból átgondolt tervezéssel sokkal több időt nyertek a jövőre nézve, nem beszélve arról, hogy terméketek sikerességét annak minősége mellett nagy mértékben a csomagolás határozza meg. Kövessetek 1 utat 1-1 termékcsalád esetén, kizárólag olyan munka kerüljön ki a kezeitek közül, amire akár évek múltán is szívesen gondoltok, sőt, akár évek múltán is ugyanabba a csomagolásba adjátok el terméketeket töretlen lendülettel. Biztosak vagyunk benne, hogy sokan közületek több irányból megközelítve, számos felvetéssel, kiegészítéssel tudnátok élni fentiekhez. Tegyétek meg, beszélgessünk, segítsük egymás munkáját. Források: 99designs, millerpack.hu, printroom.hu, pinterest, Google.
Pingback: priligy generic
Pingback: hydroxychloroquine otc canada
Pingback: hydroxychloroquine and covid 19
Pingback: hydroxychloroquine dosage humans
Pingback: hydroxychloroquine main ingredient
Pingback: is generic ivermectil available in usa
Pingback: top priligy
Pingback: stromectol 6
Pingback: canadian pharmacies for ivermectin
Pingback: ivermect in pregnancy
Pingback: prednisone 20 mg cost
Pingback: stromectol tetracycline
Pingback: stromectol 6mg online
Pingback: ivermectin virus
Pingback: stromectol for lice
Pingback: buy ivermectin 6 mg
Pingback: ivermectine
Pingback: ivermectin toxicity in humans
Pingback: ivermectin generic
Pingback: ivermectin pills for scabies treatment
Pingback: stromectol dosage
Pingback: viagra over the counter canada
Pingback: viagra 50mg uk
Pingback: canadian online pharmacy no preion
Pingback: online prescription for cialis
Pingback: hydroxychloroquine over the counter for sale
Pingback: soolantra for sale
Pingback: over counter viagra walgreens
Pingback: 5mg tadalafil generic
Pingback: sildenafil otc