Szinte mindig könnyebb vásárlásra ösztönözni a meglévő vásárlóidat, mint újakat szerezni. Ezért fontos elérned, hogy a vásárlói köröd hűséges legyen hozzád, ami csakis akkor lehetséges, ha minden rendelés teljesítése során a maximális vevői elégedettségre törekszel.
Ebben a cikkünkben az inzertekre helyezzük a hangsúlyt, melyeket a megrendelt termék mellé csúsztathatsz be a kartondobozba.
Milyen érvek szólnak az inzertek mellett?
1. Olcsó megoldás, mégis jelentősen megtérül.
2. Mivel olyasvalakinek küldöd, aki már vásárolt tőled, könnyű személyre szabni, mert már tudod, mi érdekli az illetőt.
3. A csomag így is, úgy is kiszállításra kerül, miért ne hoznád ki belőle a legtöbbet?
4. A nehezen eladható árukat fordíthatod marketing célra, így továbbadsz rajtuk, és a kapcsolatod is erősíted az ügyfeleiddel.
5. Azt éreztetik a megrendelőiddel, hogy fontosak számodra, arra ösztönzik őket, hogy legközelebb is tőled vásároljanak.
Milyen típusai vannak az inzerteknek?
1. Akciós kuponok
Az egyik legnépszerűbb vásárlást ösztönző inzert kétségkívül a kupon. Természetesen ezeket e-mailben is el lehet küldeni, azonban ha nyomtatott formában berejted a csomagolásba, kézzelfogható emlékeztető lesz. Mellékelhetsz akár két kupont is, egyet a vásárlónak címezve, egyet pedig, amit továbbadhat barátainak, ismerőseinek és felhasználhatják a következő vásárlás során. Próbálj ki több ajánlatot is, hogy lásd, melyik vált ki nagyobb érdeklődést a célközönségből.
2. Termékminták
A mintákkal olyan termékeket is bemutathatsz a vásárlóidnak, amelyeket eddig esetleg nem ismertek, de elnyerheti a tetszésüket, vagy amiket már ki szerettek volna próbálni.
3. Apró ajándékok
A termékmintákhoz hasonlóan, az ajándékok is kellemes meglepetést okozhatnak a vevőidnek. Nem kell drágának lennie. Mivel nem számítanak rá, a legtöbb ember bármilyen mellékelt apróságnak örül.
4. Köszönőkártyák és személyes üzenetek
A legegyszerűbb, legolcsóbb, mégis a legszemélyreszólóbb inzert, amit hozzáadhatsz a csomagoláshoz, az a kézzel írott köszönőkártya. Egy egyszerű kis kártya, mégis figyelmes gesztus, és ezt a vásárlók is érezni fogják.
5. Véleményezésre ösztönzés
A rendelés mellé becsúsztathatsz egy kártyát, mely arra ösztönzi a vásárlód, hogy véleményt írjon a termékedről vagy ossza meg a tapasztalatait közösségi oldalakon. Ha pozitívan nyilatkoznak rólad és a termékeidről az interneten, könnyen szerezhetsz új érdeklődőket is.
Ha megjött a kedved ahhoz, hogy extra kedvességet csempéssz a megrendelőid csomagjába, bátran ajánljuk kuponjainkat, melyeket könnyen és gyorsan megrendelhettek webshopunkon keresztül.
Egyedi nyomdai termékeket is rendelhetsz tőlünk. Ha ilyen kérés merülne fel, keress bennünket a [email protected] címen, mindig szívesen fogadjuk a kihívásokat.