Egy webáruház elindítása nem egyszerű feladat. Hosszas előmunkálatokat igényel egyáltalán az, hogy megnyílhasson az érdeklődők előtt, de a neheze csak utána jön: vásárlókat kell szerezni. Némi anyagi ráfordítással könnyen vonzhatunk látogatókat a honlapunkra, azonban ahhoz, hogy vásárló váljon belőlük, több kell. Erről és hasonló témákról szól majd az idei Ecommerce Expo.
De mi is az az Ecommerce Expo? Az év legnagyobb e-kereskedelmi rendezvénye, ami a Lurdy Konferencia és Rendezvényközpontban kerül megrendezésre 2017. március 30-án. Több, mint 45 kiállító és 40 előadás várja majd az érdeklődőket 4 különböző teremben.
Aki ellátogat a rendezvényre, többek között olyan előadásokat hallgathat meg, melyekből megtudhatja, hogyan érhet el 200%-os növekedést extra marketing nélkül vagy hogy milyen mondatokkal érhető el, hogy a vásárlók ritkábban hagyják el a kosarat.
Továbbá egy Kérdezz & Felelek teremmel is készülnek, ahol bárki felteheti kérdéseit az alábbi témakörökben:
– Számlázás
– Közösségi média
– E-mail marketing tudnivalók
– Adózás
– Google termékek
– PPC és YouTube marketing
– Webáruház indítás
– OFF- és ONLINE marketing
– Fizetési megoldások
– Logisztika
Úgy véljük, ezek az előadások nem csak a kezdőknek, hanem a “haladó” webáruház tulajdonosoknak is szolgálhatnak hasznos információkkal. Nekünk már megvannak a jegyeink, és neked?
További információk, jegyárak az alábbi linken: www.ecomexpo.hu