Így szerezz visszatérő vásárlókat
Vásárlókat szerezni, majd megtartani őket – kétség kívül ezek a legnehezebb feladatok egy webáruház üzemeltetése során. Nagy segítség lehet azonban egy-egy, különféle kedvezményt kínáló kupon. Szinte minden második webáruházban találkozhatunk azzal a lehetőséggel, hogy hírlevél feliratkozásért cserébe kedvezményesen vásárolhatunk, aktuális bejegyzésünkben azonban az offline kuponokat fogjuk górcső alá venni.
Ha nyomtatott kupont csúsztatsz a megrendelés mellé a csomagba, melyet a következő vásárlás során felhasználhat a megrendelő, jelentősen megnő a valószínűsége, hogy visszatér majd a webáruházadba. Az alábbiakban néhány tippel fogunk szolgálni, mit érdemes tudnod a kuponokról és mire kell odafigyelned.
- A kuponok átlagos mérete 90×50 mm, mint egy névjegykártyáé. Ám ettől nyugodtan el lehet térni, kartondoboz webáruházunk kínálatában például a megszokott méret mellett egy 99×210 mm-es kupon is szerepel.
- Ajánlott szerepeltetni rajta, hogy mekkora kedvezményt kínálsz, a kuponkódot, hogy hol lehet beváltani a kupont, van-e minimum rendelési összeg, meddig érvényes és felhasználható-e több alkalommal. Ha ezek szerepelnek rajta, nagy gond nem lehet.
- Ügyelj arra, hogy a kupon grafikája ízléses legyen, könnyen olvasható és ne keltsen zsúfolt hatást. A logódat is ajánlott feltüntetni, hogy ezáltal erősítsd a márkádat és megragadjon a vásárlók fejében.
- Mindenképp állíts határidőt, ameddig felhasználható a kupon! Hatékonyabb az értékesítés, ha a megrendelő tudja, hogy adott időpont előtt rendelnie kell, ha igénybe szeretné venni a kedvezményt. Emellett te is könnyebben tudsz tervezni ennek tudatában.
Ha kupont szeretnél a webáruházad számára, de inkább hozzáértőkre bíznád a grafikai tervezést, keress bennünket bátran elérhetőségeinken.