2019. évi trendek – internetes kereskedelem

Abban mindenki nagy valószínűséggel egyetért, hogy különösebb bizonyítékra nincs szükség az internetes kerekedelem növekedése tekintetében. Továbbra is 2 számjegyű a bázishoz képesti emelkedés.

Nézzük az idei év legfontosabb trendjeit.

1.) Hangalapú keresés terjedése: a SEO stratégia kialakításában szerepet kell szánni a hangalapú keress elterjedésének is. A hangvezérléssel működő automata asszisztensek a keresők kérdés rangsorában a legjobb pozíciójú linkre összpontosítanak majd.

2.) Környezettudatosság: a legkisebbtől a legnagyobb márkákig a stratégia részeként szükséges kezelni a környezettudatos, újrafelhasználható csomagolásokat, a környezettudatos működést. Az ezen irányú törekvést online kommunikációjukba, termékeik online értékesítésének kommunikációjába is beépítik.

3.) Algoritmusok, mesterséges intelligencia: érdemes figyelni, gyűjteni és elemezni azokat az információkat, melyeket webáruházunk adatbázisa összekapcsolva a Google bármely platformájával, vagy más mesterséges intelligánciát kínáló platformmal kínál számunkra. Komoly versenyelőnyt kovácsolhatunk ezeknek az információknak a felhasználásával kommunikációs stratégiánk, termékkínálatunk, akcióink, stb. sikerességében.

4.) „Élő” ügyfélszolgálat: a gyors kapcsolatfelvétel lehetősége megalapozza a vevői bizalmat, ezáltal lehetőséget ad arra, hogy az impulzív vásárlókat megnyerjük magunknak.

Érdemes beépíteni ezeket a trendeket közép- és hosszabb távon webáruházatok mindennapi működésébe, még akkor is ha esetenként úgy gondoljátok túlságosan sok energiát venne el abból, hogy az éppen aktuális igényeket, megrendeléseket teljesítsétek.

A gyorsan változó vásárlói szokások, a kommunikáció és számítástechnika további exponenciális fejlődése mind arra kell ösztönözzenek bennünket, hogy jövőbe látóan a jelenlegi és elmúlt évek trendjeit figyelembe véve alakítsuk stratégiánkat, fejlesszük webáruházunkat.

Forrás: Google

Korábbi bejegyzéseink a témában

Kérdésed van az EPR díjjal kapcsolatban? Segítünk!

2023. júliusában váltotta fel a környezetvédelmi termékdíjat az EPR díj, amely minden olyan egyéni vállalkozót, [...]

Készülj velünk csomagolás terén a Valentin napra!

Már csak néhány hét van hátra a szerelmesek ünnepéig, amit nektek, mint márka és/vagy webáruház [...]

Save the Date: őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Online vállalkozás kezdőknek: így lépj sikeresen a digitális piacra

Az online vállalkozás indítása izgalmas lehetőség, de fontos alaposan előkészíteni és megtervezni a folyamatot. Néhány [...]

5 ok, hogy miért használj Canva-t

Szeretnéd saját kezedbe venni vállalkozásod kommunikációjának egy részét, de nem értesz kellő mértékben a képszerkesztő [...]

Csomagautomata körkép – Melyikkel, miben, mennyiért?

A csomagautomaták fénykorukat élik, sokan előszeretettel használják csomagfeladáshoz, illetve választják ezt az opciót átvételhez a [...]

Így kommunikálj a hírlevél feliratkozóiddal

Egy webáruház, egy márka sikerének kulcsa egyértelműen a már meglévő vásárlóknak a megtartásában rejlik, ehhez [...]

3 indok, miért érdemes blogot indítanod

1) Bemutathatod a márkádat, termékeidet Egy blogban részletekbe menően is megismertetheted a termékeidet és azok [...]

Page translation/Oldal fordítása