Hogyan használjam hatékonyan a pop-up ablakokat?

pop-up, felugró ablak, millerpack.hu, millerpack csomagolóanyag blog

Manapság egyre több webáruházban találkozhatunk felugró ablakokkal. Még a legnagyobb online boltok is rendszeresen alkalmazzák – nem véletlenül. Ha megfelelően használod őket, egy-egy kampány alatt ugrásszerűen növekedhet a bevételed, illetve a hírlevél feliratkozóid száma, emellett pedig csökkenhet a kosárelhagyásé.

De mitől is lesz hatékony egy pop-up ablak…?

1.) Időzítés
Talán ez a legnehezebb része. Ha már az oldalra érkezéskor felugró ablak fogadja a látogatókat, könnyen elijesztheted őket, azonban értékes feliratkozókat, potenciális megrendelőket veszíthetsz azzal, ha túl sokáig vársz. Véleményünk szerint az az ideális, ha akkor mutatod meg az ajánlatod a látogatóidnak, ha 60 másodpercet már eltöltöttek a webáruházban. Ez az idő általában elég arra, hogy valamennyire megismerjék a vállalkozásodat és a termékkörödet.
Az időzítés mellett figyelj arra is, hogy egy látogatás alkalmával lehetőleg csak egyszer jelenjen meg ugyanaz az ajánlat.

2.) Releváns, vonzó ajánlat
Ügyelj arra, hogy maga az ajánlat is releváns legyen. Ha a látogató már a kosár oldalon van, ám esetleg valamiért mégis el szeretné hagyni a webáruházat, ajánlj neki valamilyen visszautasíthatatlan kedvezményt. Ebben az esetben nem lehet túl nagy visszatartó erő például egy ingyenesen letölthető tudásanyag.

3.) Lényegre törő tartalom
Akár kedvezményt ajánlasz a pop-up ablakban, akár a hírlevél feliratkozóid körét szeretnéd bővíteni, légy lényegre törő! Csak a legfontosabb információk szerepeljenek benne és ne felejtsd el kiemelni a lényeget, hogy odavonzza az emberek tekintetét. Amennyiben információt szeretnél bekérni a látogatóidtól, legfeljebb 3-4 kitöltendő mezőt adj meg, ennél többet semmiképp se.

+TIPPEK, MIKET AJÁNLHATSZ LÁTOGATÓIDNAK:
• kupon, kedvezmény
• ingyenes szállítás
• ajándék a vásárlás mellé
• ingyen letölthető anyag
• nyereményjáték

Így lettem profi webshop tulajdonos témakörünkben több segítő bejegyzést közöltünk már, többek között az Instagram használatáról és a céges blogírásról. Ha kíváncsi vagy, olvass bele ezekbe az írásainkba is, hátha hasznos információkkal is szolgálnak.

Page translation/Oldal fordítása