Készpénz, bankkártya vagy előre utalás?

Itthon az utánvét készpénzben az aranyérmes

Tudtátok, hogy a tavalyi, 2018-as évben Magyarországon több mint 38 milliószor kattintottunk online felületen a “Megrendelés jóváhagyása” – vagy ennek szinonímája – gombra?

Az Online Kiskereskedelmi Index elnevezésű kutatássorozat soron következő felmérésén 3200 olyan webáruházat kerestek meg, melyek forintban áraznak. A webáruházak válaszai alapján továbbra is a készpénz a legnépszerűbb fizetési megoldás a magyar online vásárlók körében.

A webáruházak kínálatában a két leggyakrabban elérhető fizetési mód az utánvétes fizetés vagy az előre történő banki utalás. Ezek mellett egyre többen kínálják az online bankkártyás fizetési lehetőséget is, mely a megkérdezett webáruházak 63%-ánál elérhető fizetési mód.

A vásárlók a felkínált fizetési módok közül 84%-ban választanak utánvétes készpénzes fizetést. Igaz, hogy a futárszolgálatoknál már egyre nagyobb arányban elérhető az utánvétes bankkártyás fizetés, de mi még mindig a készpénz erejében hiszünk inkább.

Nem szabad elmenni azon tény mellett, hogy az online kártyahasználat, a rendeléskori azonnali bankkártyás tranzakciók száma egyre népszerűbb. 2018-ban elérte a 20%-ot, ami a 2018-as évhez viszonyítva 5%-os növekedést mutat.

Korábbi bejegyzéseink a témában

Save the Date: őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Online vállalkozás kezdőknek: így lépj sikeresen a digitális piacra

Az online vállalkozás indítása izgalmas lehetőség, de fontos alaposan előkészíteni és megtervezni a folyamatot. Néhány [...]

5 ok, hogy miért használj Canva-t

Szeretnéd saját kezedbe venni vállalkozásod kommunikációjának egy részét, de nem értesz kellő mértékben a képszerkesztő [...]

Csomagautomata körkép – Melyikkel, miben, mennyiért?

A csomagautomaták fénykorukat élik, sokan előszeretettel használják csomagfeladáshoz, illetve választják ezt az opciót átvételhez a [...]

Így kommunikálj a hírlevél feliratkozóiddal

Egy webáruház, egy márka sikerének kulcsa egyértelműen a már meglévő vásárlóknak a megtartásában rejlik, ehhez [...]

3 indok, miért érdemes blogot indítanod

1) Bemutathatod a márkádat, termékeidet Egy blogban részletekbe menően is megismertetheted a termékeidet és azok [...]

Így csökkenthetitek a csomagolási/szállítási költségeiteket

Ha valaki webáruházat működtet, valamilyen módon el kell juttatnia a termékét a megrendelőhöz, így a [...]

A Google nekünk…

Az elmúlt 2-3 évben jelentős változáson, fejlesztésen és bővítésen ment keresztül a Google szolgáltatások tárháza. [...]

Forrás: GKI Digital, Árukereső, Termékmix

Page translation/Oldal fordítása