Mi is az a #hashtag és hogyan használjam?

hashtag
Az első hashtag a Twitteren jelent meg még évekkel ezelőtt, azóta pedig szinte az összes nagy közösségi platform átvette – használhatjuk már az Instagram-on, a Facebook-on, sőt, már a YouTube-on is. De mi is ez pontosan? Mitől lesz valami hashtag? Mik az előnyei? Hogyan érdemes használni? A válaszokért olvassátok tovább bejegyzésünket.

#miisezpontosan?

A hashtagek egy címkerendszert alkotnak. Minden hashtag egy link, amire ha rákattintasz, olyan hírfolyamban találod magad, ahol az adott platform összes bejegyzése megtalálható, amiben az a bizonyos szöveg szerepel.

#mitőlleszvalamihashtag?

Egy szöveg akkor válik hashtaggé a közösségi médiában, ha kettőskereszt (#) jelet illesztesz be elé. Fontos tudnivaló, hogy se a kettőskereszt után, se a szövegben nem szabad szóközt használni. Csakis azt a részt kezeli egészként, amit egybeírunk.

#mikazelőnyei?

Ma már lehetséges szűrni, keresni a különböző hashtagek között, sőt, az Instagram-on például arra is van lehetőség, hogy feliratkozzunk egy-egy bennünket érdeklő témára, aminek köszönhetően az ehhez a címkéhez tartozó posztok megjelennek a hírfolyamunkban. Így tehát ha a publikus (!) bejegyzéseidben releváns hashtagek szerepelnek, még több emberhez juthat el a kommunikációd, akiket ráadásul jó eséllyel foglalkoztat is az adott témakör.

#hogyanérdemeshasználni?

  • A kevesebb sokszor több! 15-nél több címkét semmiképp se szerepeltess egy bejegyzés alatt, inkább arra fókuszálj, hogy releváns legyen, passzoljanak a poszt témájához.
  • Ha túl felkapott hashtaget használsz, ami már több millió poszt alatt megjelent, könnyen elveszhet a bejegyzésed közöttük.
  • Ha indítasz valamilyen nyereményjátékot vagy felhívást, érdemes egy egyéni hashtaget létrehozni hozzá, amit csak azok használnak, akik részt vesznek benne, így egy helyen megtalálható az összes jelentkezés, és rengeteg emberhez eljuthat rajtuk keresztül.

Mi így használjuk: Instagram profilunkon is találhattok példákat a hashtagekre...

Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.

Ez a reklám helye: kövessetek bennünket bátran. 🙂

Kép forrása: Innovative Social Technologies
Kérdésed van az EPR díjjal kapcsolatban? Segítünk!

2023. júliusában váltotta fel a környezetvédelmi termékdíjat az EPR díj, amely minden olyan egyéni vállalkozót, [...]

Bajai rendezvények | 2024

Az idei év is tele lesz különleges eseményekkel, programokkal és fesztiválokkal, amelyek garantáltan emlékezetessé teszik [...]

Jelölés a szállítói csomagoláson? Ezt jelenti!

A szállítói kartondobozokon gyakran találkozhatunk különféle jelekkel, szimbólumokkal, melyeknek fontos jelentésük van a csomagolás, tárolás [...]

Készülj velünk csomagolás terén a Valentin napra!

Már csak néhány hét van hátra a szerelmesek ünnepéig, amit nektek, mint márka és/vagy webáruház [...]

Tippek bekuckózáshoz | film-, sorozat- és könyvajánló

Az év első hónapjaiban sokszor a legkényelmesebb otthon maradni, bebújni egy puha, meleg takaró alá, [...]

Az idei évben ezt használd megjelenéseidben: PEACH FUZZ – a 2024-es év színe

A tavalyinál jelentősen visszafogottabb, könnyebben beilleszthető arculati színek kiegészítéseként. Ismerjétek meg az idei év színét. [...]

Vásárolnék nálatok … Nyitva vagytok? – áttörés a személyes megkeresésekben

A tavalyi év igazi áttörést hozott az online leadott megrendelések személyes átvételében a millerpack.hu-n, és [...]

Page translation/Oldal fordítása