5 ok, hogy miért használj Canva-t

Szeretnéd saját kezedbe venni vállalkozásod kommunikációjának egy részét, de nem értesz kellő mértékben a képszerkesztő programokhoz, nincsenek ötleteid a grafikákhoz? Jó hírünk van, mert van egy alkalmazás, ahol játszi könnyedséggel készíthetsz profi megjelenéseket.

A Canva használata rendkívül egyszerű – némi beletanulással azok számára is, akik nem jártasak a grafikai szerkesztésben. Továbbá nagy előnye, hogy magyar nyelven, online elérhető, tehát nem szükséges nagy méretű programot telepítened hozzá a gépedre.

Miért érdemes kipróbálnod a Canva-t?

1) Van ingyenes verziója is

Számos olyan funkció, szerkeszthető sablon elérhető az oldalon amelyek ingyen is használhatóak, csupán egy regisztráció szükséges az eléréshez. Természetesen ez korlátolt hozzáférést biztosít, de ha minden lehetőségét ki szeretnéd használni, érdemes előfizetni a PRO tagságra. Nem kell mélyen a zsebedbe nyúlni érte, havi 12.99 $ az előfizetési díj. Aktív használat esetén ár-érték arányban versenyképesnek gondoljuk a lehetőséget.

2) Egyszerű a használata

Bárki bele tud tanulni a használatába rövid idő alatt, így bátran ajánljuk azoknak, akik nem szeretnék minden marketing kommunikációs megjelenéshez profi grafikus segítségét igénybe venni.

Számtalan előre elkészített sablon közül választhatsz, amelyekben utólag át lehet írni a szövegeket, ki lehet cserélni a képeket, ki lehet egészíteni a logóddal, stb. Tehát abszolút a saját arculatod szerint alakíthatóak. Haladó felhasználók, kreatív énjük kiéléséért akár sablon nélkül is használhatják, maguk felépítve lépésről lépésre a grafikát.

3) Több millió szerkeszthető sablon

Rendkívül egyszerű keresni a sablonok között, ugyanis fel vannak osztva 7 különböző kategóriára:
– üzlet,
– közösségi oldalak,
– videó,
– marketing,
– egyedi nyomatok,
– kártyák és meghívók,
– oktatás.


Illetve ezeken belül alkategóriák közül is válogathatsz, és lehetőség van tovább szűrni, többek között stílus, téma és szín alapján.

4) Nem csak képet tudsz készíteni

A már meglévő sablonokban akár videóra is kicserélheted az elemeket, illetve ha nem feltétlen szeretnél videót, hanem csak szöveget és képet jelenítenél meg, a szerkesztés végén azt is lehetőséged van animálni.

Többféle kipróbálható animáció közül választhatsz, kezdve a szolidabbtól egészen a feltűnőig és beállíthatod, hogy hány másodperc után kezdjen el ismétlődni. A kész anyagot MP4-ként, valamint GIF-ként is lementheted, így akár egy hírlevélbe is be tudod illeszteni.

5) Létrehozhatsz arculati csomagot

Ez a funkció csak pro tagoknak érhető el, de ha előfizető vagy, érdemes használni, hogy könnyedén hozzáigazíthasd az arculati megjelenésedhez a grafikai anyagokat. Az arculati csomagban be tudod állítani a színeidet, a betűtípusaidat és természetesen a logódat is feltöltheted, akár többféle verzióban.

Egy kis segítség: grafika szerkesztése során baloldalt alul az Alkalmazásokra kattintva, Alkalmazások a Canvaban, azon belül a Logók gomb alatt találod a beállított arculati elemeket. 🙂

További bejegyzéseink

Többek lettünk – ezekkel a termékekkel bővültünk

Mikor termékfejlesztésről van szó, mindig törekszünk figyelembe venni a folyamatosan beérkező érdeklődéseket; felmérni, hogy mi [...]

Interaktív csomagolás: Az élmény hatalma

Az interaktív csomagolás remek lehetőség arra, hogy ne csak a terméken keresztül, hanem a csomagolóanyag [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Színesen nyomtatott dobozok – kis darabszámban is

A nálunk korábban csak szezonálisan, előrendeléssel elérhető színesen nyomtatott dobozok ma már állandó részét képezik [...]

myPharma – a cselekvés számít

Az elmúlt években – lassan egy évtizedben – legfontosabb irányelv a millerpack.hu életében, hogy vevőinket, [...]

Illatmarketing – teremts emlékezetes vásárlói élményt!

Az illatmarketing egy viszonylag új, de gyorsan terjedő eszköz a marketing világában, amely a szaglásra, [...]

Te is ott leszel a BeerBQ-n?

Hamarosan elérkezik július utolsó hétvégéje, ami nem mást jelent, mint hogy megrendezésre kerül Baja második [...]

Page translation/Oldal fordítása