Ajánló rovatunkban ezúttal üzlet, menedzsment témakörben válogattunk nektek könyveket. Igyekeztünk olyanokat választani, amelyek az elmúlt pár évben jelentek meg és a moly.hu-n található értékelések alapján érdemes kézbe venni őket.
A business nagykönyve
A business nagykönyve a híres üzletemberek tanulságos történeteitől kezdve a legkiválóbb menedzsmentguruk elméleti és gyakorlati megoldásain át a legújabb kihívások elemzéséig, rengeteg gondolatébresztő modellt, példát és ötletet tartalmaz. Inspiráló kötet mindazoknak, akik most indítják vagy fejlesztik cégüket, de azoknak is, akik a globális gazdaság összefüggéseinek áttekintésére vágynak, és szeretnék megérteni, mitől és miként működik az üzleti világ.
A könyvben az alábbi témakörökbe kaphattok mélyebb betekintést, a HVG Kiadó oldalán pedig bele is olvashattok a kiadásba, ahol megismerkedhettek az altémákkal is.
- Üzlet elindítása, növekedése;
- Vezetés és emberi erőforrások;
- Pénzügyek menedzselése;
- Stratégia és működés;
- Marketingmenedzsment;
- A termelés és mindaz, ami utána jön.
Siker: A teljesítmény pszichológiája
Miért érzem úgy, hogy mindig másoknak sikerül minden a munkahelyen? Hogyan győzzük le a sikertől való félelmünket? Megteremthető az egyensúly karrier és magánélet között?
Ez a szemléletes infografikákban bővelkedő könyv közérthetően magyarázza el a teljesítménnyel kapcsolatos pszichológiai kutatások eredményeit, és könnyen alkalmazható módszerekkel segít, hogy elérhessük a kitűzött céljainkat. Megtudhatjuk továbbá azt is, hogyan keretezzük újra a gondolkodásunkat, építsünk az erősségeinkre és hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból a munkában.
Az elolvasott értékelések alapján igen hasznos könyv, tele érdekes információval, így ha elolvasnátok, készítsetek be magatoknak füzetet és íróeszközt. A könyvbe ITT tudtok beleolvasni.
Jóból kiváló
1435 cég átvilágítása, 21 fős kutatócsoport, 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő – ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót: mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében.
Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek sikerül, és annál többen keresik a kiválóság rejtélyét. Hogy ez a szerzőnek sikerült, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Collins könyvéből már több mint 3 milliót adtak el. Ezzel minden idők legnagyobb példányszámban elkelt üzleti könyvévé vált.
Ha felkeltette az érdeklődéseteket a fülszöveg, olvassatok bele a könyvbe EZEN AZ OLDALON.
Reméljük találtok köztük olyat, ami felkelti az érdeklődéseteket és hasznos olvasnivalónak szolgál majd. Ezek a könyvek nekünk is újak még, de tervezzük, hogy mi is elolvassuk őket, hiszen mindig van hova fejleszteni magunkat.
Forrás: Unsplash, Moly, HVG Kiadó