KÖNYVAJÁNLÓ üzlet, menedzsment témakörben

Könyvajánló üzlet, menedzsment témakörben

Ajánló rovatunkban ezúttal üzlet, menedzsment témakörben válogattunk nektek könyveket. Igyekeztünk olyanokat választani, amelyek az elmúlt pár évben jelentek meg és a moly.hu-n található értékelések alapján érdemes kézbe venni őket.

A business nagykönyve

A business nagykönyve a híres üzletemberek tanulságos történeteitől kezdve a legkiválóbb menedzsmentguruk elméleti és gyakorlati megoldásain át a legújabb kihívások elemzéséig, rengeteg gondolatébresztő modellt, példát és ötletet tartalmaz. Inspiráló kötet mindazoknak, akik most indítják vagy fejlesztik cégüket, de azoknak is, akik a globális gazdaság összefüggéseinek áttekintésére vágynak, és szeretnék megérteni, mitől és miként működik az üzleti világ.

A könyvben az alábbi témakörökbe kaphattok mélyebb betekintést, a HVG Kiadó oldalán pedig bele is olvashattok a kiadásba, ahol megismerkedhettek az altémákkal is.

  • Üzlet elindítása, növekedése;
  • Vezetés és emberi erőforrások;
  • Pénzügyek menedzselése;
  • Stratégia és működés;
  • Marketingmenedzsment;
  • A termelés és mindaz, ami utána jön.

Siker: ​A teljesítmény pszichológiája

Miért érzem úgy, hogy mindig másoknak sikerül minden a munkahelyen? Hogyan győzzük le a sikertől való félelmünket? Megteremthető az egyensúly karrier és magánélet között?

Ez a szemléletes infografikákban bővelkedő könyv közérthetően magyarázza el a teljesítménnyel kapcsolatos pszichológiai kutatások eredményeit, és könnyen alkalmazható módszerekkel segít, hogy elérhessük a kitűzött céljainkat. Megtudhatjuk továbbá azt is, hogyan keretezzük újra a gondolkodásunkat, építsünk az erősségeinkre és hozzuk ki a legtöbbet önmagunkból a munkában.

Az elolvasott értékelések alapján igen hasznos könyv, tele érdekes információval, így ha elolvasnátok, készítsetek be magatoknak füzetet és íróeszközt. A könyvbe ITT tudtok beleolvasni.

Jóból kiváló

1435 cég átvilágítása, 21 fős kutatócsoport, 6000 feldolgozott cikk, tanulmány, 2000 oldalnyi interjú, 384 MB számítógépes állomány és 5 esztendő – ennyi kellett Jim Collinsnak és társainak, hogy létrehozzák az összefoglalót: mitől is lesz a jóból kiváló. Mármint a vállalkozások körében.

Egy cég a legkülönbözőbb hatások alapján válhat naggyá (ami magában sem kis teljesítmény!), ám a csodálatos eredményt megtartani, sőt fenntartani, fokozni, az kell a kiválósághoz. Keveseknek sikerül, és annál többen keresik a kiválóság rejtélyét. Hogy ez a szerzőnek sikerült, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy Collins könyvéből már több mint 3 milliót adtak el. Ezzel minden idők legnagyobb példányszámban elkelt üzleti könyvévé vált.

Ha felkeltette az érdeklődéseteket a fülszöveg, olvassatok bele a könyvbe EZEN AZ OLDALON.

Reméljük találtok köztük olyat, ami felkelti az érdeklődéseteket és hasznos olvasnivalónak szolgál majd. Ezek a könyvek nekünk is újak még, de tervezzük, hogy mi is elolvassuk őket, hiszen mindig van hova fejleszteni magunkat.

Forrás: Unsplash, Moly, HVG Kiadó

További bejegyzéseink

Page translation/Oldal fordítása