A rendelésemet e-mailben vagy telefonon is leadhatom?

rendelés, online vásárlás, webshop, webáruház

A válaszunk: “Attól függ, hogy … “. Az elmúlt időszakban többen szerettétek volna e-mailben, sőt sokszor még telefonon keresztül is rendeléseteket leadni, aminek persze örülünk, azonban nektek és nekünk is lényegesen könnyebb és gyorsabb akkor, ha a webáruház felületét használjátok. Össze is gyűjtjük most, hogy miért!

Csomagolóanyag webáruházunkban elérhető termékek esetén mindig kérjük, hogy a webes felületen továbbítsátok hozzánk igényeiteket. A rendelésnek mindenképp szerepelnie kell a webáruházban, így ha más felületen adjátok le, utána nekünk külön fel kell vinnünk a webáruházba. Míg az e-mailt begépelitek, addig a webes felületen is le tudjátok adni a rendelést.

Telefonos rendelés felvételt még kevésbé tudunk fogadni. A telefonon való bediktálás szinte több időt vesz igénybe, mint ha kiválasztanátok a megvásárolni kívánt termékeket és a Pénztár oldalon beírnátok az adataitokat. A vásárláshoz nem kötelező a regisztráció, bár több előnnyel is jár, ha saját fiókot hoztok létre. Ha regisztráltok, után tudjátok követni az eddig leadott rendeléseiteket, illetve nem szükséges minden alkalommal újra beírni a számlázási és szállítási adatokat, a rendszer automatikusan megjeleníti őket.

TIPP: Tudtátok, hogy azok számára, akik a webáruházon keresztül adják le rendelésüket, és a kosárérték meghaladja a 40.000 Ft+ÁFA összeget, ingyenes a szállítás? Ez  a kedvezmény esetenként akár közel 10.000 Ft-os megtakarítást is jelenthet.

Az egyedi termékekre, mint például egyedileg nyomtatott vagy egyedi méretű kartondoboz, természetesen egyedi árajánlatunkra válaszolva, e-mailben történhet a rendelés leadása, amit igyekszünk minél hamarabb visszaigazolni.

Egyedi igényeitekkel keressetek bennünket bátran ELÉRHETŐSÉGEINKEN, ha pedig a rendelésetekkel kapcsolatban van kérdésetek, kérésetek, ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK hétfőtől péntekig 8-18 óráig várja a hívásokat, leveleket.