Gondolkodj a célközönséged fejével
Veled is előfordult már, hogy megláttál egy terméket a polcon és annyira megtetszett a termékcsomagolás, hogy a kosaradban landolt? Mind így vagyunk ezzel. Ha szeretnéd, hogy a te csomagolásod is ezt váltsa ki az emberekből, tarts velünk, mert megosztunk veled 3 tippet, ami segíthet ebben.
1. Válassz egy védjegyet és tarts ki mellette
Fontos, hogy a márka csomagolása egységes legyen, a termékek kapcsolódjanak egymáshoz a grafika terén. Csak enyhe eltérés legyen a különböző variációk között, az alap maradjon ugyanaz. Ez azért is fontos, mert amellett, hogy bizalmat sugároznak a polcokról, arra ösztönzi a vásárlókat, hogy minden variációt próbáljanak ki.
2. Lássa a vásárló, hogy mire számíthat
A legtöbb vásárló úgy gondolja, hogy valójában nem azt fogja kapni, amit a magazinokban vagy a termékcsomagoláson lát. Ezért azt ajánljuk, válassz áttetsző csomagolást vagy olyan kartondobozt, aminek ablaka van, hogy látszódjon a terméked, majd ezt dobd fel egy ötletes grafikával.
3. A célközönséget megszólító grafika
Mindig tartsd észben, hogy nem magadnak tervezed a termék grafikáját, hanem egy konkrét célközönségnek. Tedd fel magadnak az alábbi kérdéseket: kik fogják megvásárolni ezt a terméket? Hogyan tudná a csomagolásom felkelteni az érdeklődésüket?
Forrás: Packaging Innovation