Használd ki a csomagolást, mint marketing kommunikációs eszközt – II. rész

csomagolás, marketing, nyomtatott csomagolópapír, matrica, öntapadó

Mivel tudod a csomagodat belülről egyedivé tenni?

Az előző bejegyzésünkben arról írtunk, a termékkínálatunkra levetítve milyen módszereket alkalmazhattok marketing célra a csomagolás külsején – ezúttal pedig a csomag belsejéről ejtünk néhány szót, hiszen az sem elhanyagolható ilyen szempontból (sem).

1) Nyomtatott csomagolópapír

Tapasztalataink alapján sokféle iparág termékeihez megfelelő megoldást nyújthat ez a SAJÁT LOGÓTOKKAL MEGNYOMTATHATÓ CSOMAGOLÓPAPÍR, amelyet kétféle ívméretben is rendelhettek. Kerülhet kissé meggyűrve a termékek közé, külön-külön bele lehet csomagolni például a kozmetikumokat vagy beletenni az összehajtogatott ruhát… Máris sokkal exkluzívabb hatást nyújt, nemde?

2) Nyomtatott matrica

A csomagolás külsején, illetve a belsejében is hasznos marketing kommunikációs eszköz lehet a SAJÁT, ÁLTALATOK KIVÁLASZTOTT GRAFIKÁVAL MEGNYOMTATOTT MATRICA vagy akár az előre megnyomtatott, saját tervezésű KOMMUNIKÁCIÓS MATRICÁINK. Használhatjátok egyszerűen a kartondoboz belsejébe ragasztva, vagy a csomagolópapírt lezáró matrica gyanánt is.

csomagolás, marketing, csomagolópapír, lezáró matrica, öntapadó, nyomtatott csomagolópapír
csomagolás, marketing, kupon, köszönőkártya
csomagolás, marketing, nyomtatott doboz, csomagolópapír

2) Nyomtatott kupon vagy köszönőkártya

Ha NYOMTATOTT KUPONT vagy köszönőkártyát csúsztattok a csomagba a megrendelés mellé, annak több előnye is van. Egyrészt a kuponnak köszönhetően megnő az esélye annak, hogy a vásárló vissza fog térni, a köszönőkártya pedig egy extra figyelmesség, aminek bárki örülne. Másrészt az elektronikus kuponnal ellentétben nagy előny, hogy kézzel fogható, tehát a címzett folyamatosan látja, kezébe veszi, szembetalálkozik újra és újra a márkanevetekkel. Ha ti is gondolkodtok a kupon bevezetésén, kipróbálásán, olvassátok el korábbi bejegyzésünket, amelyben összefoglaljuk, milyen információkat szükséges szerepeltetnetek rajta.

3) Belülről megnyomtatott doboz

Miért is ne nyomtathatnánk meg rendhagyó módon a doboz belsejét? Vagy esetleg a belsejét és a külsejét egyaránt…? A kicsomagolás élményének fontosságát mindig is hangsúlyoztuk, hiszen könnyebben megragad az emberek fejében az a márka, illetve termék, amelynek egyedibb, jól kitalált szállítói csomagolása van. Ha nyomtatott kartondobozban gondolkodtok, konkrét árajánlatkérésetekkel keressetek fel bennünket ELÉRHETŐSÉGÜNKÖN, hogy pontosabb információval szolgálhassunk.

Az alábbi, régebben megjelent bejegyzéseinket ajánljuk figyelmetekbe a témában:

 

Képek forrása: Pinterest

Korábbi bejegyzéseink

Egy csokorban 🎄 Karácsonyi kiegészítő csomagolások

Már a kezdetben kitűztük magunknak célként, hogy olyan termékeket is kínáljuk vásárlóinknak, melyekkel ki tudnak [...]

Adj új értelmet a használt kartondoboznak!

Mi lenne, ha a hulladékot nem csak eldobnánk, hanem újraértelmeznénk és új életet adnánk neki? [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

myPharma – a cselekvés számít

Az elmúlt években – lassan egy évtizedben – legfontosabb irányelv a millerpack.hu életében, hogy vevőinket, [...]

Hullámkarton a kertben? Mutatjuk, hogyan használd.

A hullámkarton a csomagolás mellett a kertben is számos feladatra felhasználható, ezáltal könnyen hozzáférhető és [...]

Készülj velünk csomagolás terén a Valentin napra!

Már csak néhány hét van hátra a szerelmesek ünnepéig, amit nektek, mint márka és/vagy webáruház [...]

Az idei évben ezt használd megjelenéseidben: PEACH FUZZ – a 2024-es év színe

A tavalyinál jelentősen visszafogottabb, könnyebben beilleszthető arculati színek kiegészítéseként. Ismerjétek meg az idei év színét. [...]

Page translation/Oldal fordítása