Termékcsomagolás ötletek kézműveseknek

termékcsomagolás, millerpack csomagolóanyag blog, nyomtatott doboz, kartondoboz, papírdoboz webáruház

ÍGY LEHET EGYSZERRE KREATÍV ÉS MÁRKAÉPÍTŐ A CSOMAGOLÁS

Ha saját készítésű termékekkel foglalkozol, fontos hogy némi extra kreativitást vigyél a csomagolásba, és ezáltal maradandó élményt nyújts a vásárlóidnak. Rengeteg múlik az első benyomáson, így aktuális cikkünkben arról fogunk írni, szerintünk mit tehetsz annak érdekében, hogy a csomagolás ötletes legyen és mindemellett a márkaépítést is szolgálja.

  • A legfontosabb, hogy a csomagolás illeszkedjen a termékkínálatodhoz, arculatodhoz. Ha luxustermékeket árulsz, tökéletes választás a fekete, hófehér vagy fényes, metál színű csomagolóanyag. A környezetbarát, naturális termékekhez azonban az újrahasznosított papírdoboz passzol a leginkább.
  • Ügyelj arra, hogy a vásárló többször is találkozzon márkád nevével, logójával, hogy minél inkább megmaradjon benne, és ha legközelebb találkozik vele valahol, rögtön be tudja azonosítani. Még jobb, ha névjegykártyát is mellékelsz, ezzel azt is érezteted a megrendelőddel, hogy fontos számodra, és bármikor elérhet, ha esetleg kérdése van.
  • Találj ki egy egyedi mintát – lehet ez logó, vagy bármi, ami a márkádhoz kapcsolódik – és használd minden küldeményeden! Ez könnyedén megvalósítható egyedileg nyomtatott matricákkal, de akár saját bélyegzőt is készíttethetsz erre a célra.
  • Ha a termékeidet nyomtatott csomagolópapírba burkolod, igazán exkluzív hatást kelthetsz. Lehetőség van saját, egyedi mintával nyomtatott csomagolópapírra is. Szerepelhet rajta logó, szlogen, de akár a termékleírást is felviheted rá, így több funkciót is ellát.
  • Legyen szó egyedi termékcsomagolásról vagy szállítói csomagolásról, a nyomtatott palástok sokat dobnak a megjelenésen. Kézenfekvő megoldás, ha nem szeretnél egyszerre nagy mennyiségű egyedi kartondobozt rendelni.

A mai világban naponta több ezren osztják meg a véleményüket termékekről, szolgáltatásokról hozzászólás vagy akár blogbejegyzés formájában. Ha valami különlegessel rukkolsz elő, könnyen előfordulhat, hogy rólad is írni fognak, azt pedig mind tudjuk, hogy a pozitív ajánlásnál nincs is jobb reklám.

További bejegyzéseink

Tekercsben, erősebb ragasztó réteggel

A karácsonyi igények legnagyobb intenzitással a tekercses öntapadó matricáink irányába mozdulnak, mozdultak el az elmúlt [...]

Adj új értelmet a használt kartondoboznak!

Mi lenne, ha a hulladékot nem csak eldobnánk, hanem újraértelmeznénk és új életet adnánk neki? [...]

Többek lettünk – ezekkel a termékekkel bővültünk

Mikor termékfejlesztésről van szó, mindig törekszünk figyelembe venni a folyamatosan beérkező érdeklődéseket; felmérni, hogy mi [...]

Interaktív csomagolás: Az élmény hatalma

Az interaktív csomagolás remek lehetőség arra, hogy ne csak a terméken keresztül, hanem a csomagolóanyag [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Színesen nyomtatott dobozok – kis darabszámban is

A nálunk korábban csak szezonálisan, előrendeléssel elérhető színesen nyomtatott dobozok ma már állandó részét képezik [...]

Page translation/Oldal fordítása