Álljon itt néhány egyedileg is helytálló csomagolás tervezési trend a 2022. évre.
Hogy ezt formával, grafikai elemekkel, alapanyaggal érik-e el a termék gyártók, annak csak a fantázia, vagy az 1-1 elképzelés fizikai kivitelezésének korlátai szabhatnak határt. Mixelhetitek is az ötleteket, de csak óvatosan, ne menjen a „mennyiség” a minőség rovására!
1) Lássuk az elsőt. Egyedileg, a márkanévhez, felirathoz tervezett betűformák, melyek kontrasztos, a háttérétől eltérő színekben mutatkoznak. Az egyedi tervezés során a művészi formák kerülnek előtérbe, háttérbe szorul az olvashatóság és a tipográfia szabályai is felülíródnak.
2) Nyugalom, egyszerűség, egymást kiegészítő színek, minimalista betűtípusok. Mindemellett lehet a felület akár textúrált vagy fényes is, lényeg, hogy ne keveredjen további feltűnő, kontrasztos elemmel a csomagolás megjelenésen.
3) Előtérben a belső (hozzátesszük ez már pár éve folyamatosan a tudatba be-bekúszó megjelenés) a csomagolás nyitásakor megjelenő WOW élmény, melyet kiegészít a külső rész teljes grafikamentes felülete. Ez a megjelenés már nálunk is lecsapódott több futárszolgálatos csomagolás gyártása során. Elsőként csak 1-1 színnel nyomtatva jelentkezett, nemrég viszont teljes mellszélességgel azonosulhattunk az élmény fizikai kivitelezésével.
4) Földrajzi helyhez köthető megjelenések, melyek elsősorban a színekben és háttér illusztrációkban, rajzok formájában jelennek meg. A színekkel kultúrák, országok zászlóinak színei köszönnek vissza, formákkal, illusztrációkkal.
5) Barna szín, mint környezetbarát megoldás jelképe. A barna alappapír már több hónapja ott mozgolódik az igények között. Van aki az egyik oldalon fehér, másik oldalon barna papír alapanyag esetén is a barna oldalt részesíti előnyben a gyártás során.
Egyedi szállítói -vagy termékcsomagolásban gondolkodtok? Ajánljuk figyelmetekbe REFERENCIÁINKAT. Szívesen megválaszoljuk kérdéseiteket vagy adunk árajánlatot, ehhez keressetek bennünket e-mail elérhetőségeinken.