3 indok, miért érdemes blogot indítanod

3 indok, miért érdemes blogot indítanod

1) Bemutathatod a márkádat, termékeidet

Egy blogban részletekbe menően is megismertetheted a termékeidet és azok tulajdonságait, előnyeit. Erről számtalan bejegyzés születhet, egy konkrét terméket, vagy akár egy bizonyos termékcsoportot kiemelve, esetleg egy témát körbejárva.

Amennyiben rendszeresen osztasz meg bejegyzéseket, amelyeket mások hasznosnak, érdekesnek találhatnak, azzal visszatérésre buzdíthatod a látogatókat, ami a bizalom mellett a márkafelismerést is építi.

Néhány ötlet, miről érdemes írnod:

új termékek bejelentése, bemutatása, születésének története;

figyelemfelhívás az aktuális akciókra, kedvezményekre;

az iparágad fontosabb aktualitásai;

válaszok a gyakran feltett kérdésekre.

Egy valami nagyon fontos: ne legyen izzadságszagú a dolog, ne akard feltétlen mindig vásárlásra buzdítani az olvasóidat – az igényes tartalom előbb-utóbb úgyis meghozza a gyümölcsét.


Saját példa a millerpack.hu/blog oldalról.

2) A vásárlói hűség növelése

Abban egyetérthetünk, hogy egy webáruháznak és egy blognak is a visszatérő látogatók adják a lelkét. Becsüld meg őket – ezt kifejezheted azzal is, hogy megosztod a véleményüket, vagy akár nekik szentelsz egy-egy bejegyzést, bemutatva őket.

Ilyen cikkeket nálunk is olvashatsz, sok megrendelőnkről írtunk már az évek során.

Ezenkívül azt is bemutathatod, mi mindenre lehetnek alkalmasak a termékeid. Akár több mindenre is lehet használni? Adj ötleteket, tippeket! Például gondoltad volna, hogy a kartondobozaink, csomagolópapírjaink és matricáink egy esküvőn is megállják a helyüket?


3) Jobb helyezés a keresőkben

A keresőmotorok szeretik a friss, jó minőségű tartalmakat, így a blogokat egyértelműen imádják, tehát mindenképp ajánlott elindítani egyet, ha szeretnél jobb helyezést elérni a keresőkben. Lássuk, mit kell tenned ezért:

  • Belső linkek: a cikkekben hivatkozz a termékoldalaidra vagy akár korábbi, kapcsolódó bejegyzésekre. Ezek a linkek mutatják meg a keresőknek, hogy miről is szól pontosan a weboldalad.
  • Speciális téma: válassz részletesebb, speciális témákat, kulcsszavakat! Ezekre lehet, hogy kevesebb keresés érkezik, de ott a legjobb helyezést érheted el.
  • Visszamutató linkek: ha jó tartalmat készítesz, előbb-utóbb mások is fel fognak figyelni rá és hivatkoznak majd a bejegyzéseidre, oldaladra, ezáltal a keresőmotorok is úgy ítélik majd meg, hogy értékes lehet, amit csinálsz, érdemes előrébb helyezni.

Meghoztuk a kedvedet a blogíráshoz? A kezdéshez találj ki néhány fix témakört, amelyekre az egész blog épülni fog, majd írd le, melyikhez milyen bejegyzésötleteid vannak. Ezután határozd meg, milyen gyakorisággal fognak megjelenni a bejegyzések és próbáld meg tartani magad hozzá. 

Nincs más hátra, mint elkezdeni írni. Nem kell tökéletesnek lennie, az a lényeg, hogy úgy írj, amit te is szívesen elolvasnál.

Kép forrása: Unsplash

További bejegyzéseink

Egy csokorban 🎄 Karácsonyi kiegészítő csomagolások

Már a kezdetben kitűztük magunknak célként, hogy olyan termékeket is kínáljuk vásárlóinknak, melyekkel ki tudnak [...]

Tekercsben, erősebb ragasztóréteggel

A karácsonyi igények legnagyobb intenzitással a tekercses öntapadó matricáink irányába mozdulnak, mozdultak el az elmúlt [...]

Adj új értelmet a használt kartondoboznak!

Mi lenne, ha a hulladékot nem csak eldobnánk, hanem újraértelmeznénk és új életet adnánk neki? [...]

Többek lettünk – ezekkel a termékekkel bővültünk

Mikor termékfejlesztésről van szó, mindig törekszünk figyelembe venni a folyamatosan beérkező érdeklődéseket; felmérni, hogy mi [...]

Interaktív csomagolás: Az élmény hatalma

Az interaktív csomagolás remek lehetőség arra, hogy ne csak a terméken keresztül, hanem a csomagolóanyag [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Page translation/Oldal fordítása