Mi is az a #hashtag és hogyan használjam?

hashtag
Az első hashtag a Twitteren jelent meg még évekkel ezelőtt, azóta pedig szinte az összes nagy közösségi platform átvette – használhatjuk már az Instagram-on, a Facebook-on, sőt, már a YouTube-on is. De mi is ez pontosan? Mitől lesz valami hashtag? Mik az előnyei? Hogyan érdemes használni? A válaszokért olvassátok tovább bejegyzésünket.

#miisezpontosan?

A hashtagek egy címkerendszert alkotnak. Minden hashtag egy link, amire ha rákattintasz, olyan hírfolyamban találod magad, ahol az adott platform összes bejegyzése megtalálható, amiben az a bizonyos szöveg szerepel.

#mitőlleszvalamihashtag?

Egy szöveg akkor válik hashtaggé a közösségi médiában, ha kettőskereszt (#) jelet illesztesz be elé. Fontos tudnivaló, hogy se a kettőskereszt után, se a szövegben nem szabad szóközt használni. Csakis azt a részt kezeli egészként, amit egybeírunk.

#mikazelőnyei?

Ma már lehetséges szűrni, keresni a különböző hashtagek között, sőt, az Instagram-on például arra is van lehetőség, hogy feliratkozzunk egy-egy bennünket érdeklő témára, aminek köszönhetően az ehhez a címkéhez tartozó posztok megjelennek a hírfolyamunkban. Így tehát ha a publikus (!) bejegyzéseidben releváns hashtagek szerepelnek, még több emberhez juthat el a kommunikációd, akiket ráadásul jó eséllyel foglalkoztat is az adott témakör.

#hogyanérdemeshasználni?

  • A kevesebb sokszor több! 15-nél több címkét semmiképp se szerepeltess egy bejegyzés alatt, inkább arra fókuszálj, hogy releváns legyen, passzoljanak a poszt témájához.
  • Ha túl felkapott hashtaget használsz, ami már több millió poszt alatt megjelent, könnyen elveszhet a bejegyzésed közöttük.
  • Ha indítasz valamilyen nyereményjátékot vagy felhívást, érdemes egy egyéni hashtaget létrehozni hozzá, amit csak azok használnak, akik részt vesznek benne, így egy helyen megtalálható az összes jelentkezés, és rengeteg emberhez eljuthat rajtuk keresztül.

Mi így használjuk: Instagram profilunkon is találhattok példákat a hashtagekre...

Error validating access token: The session has been invalidated because the user changed their password or Facebook has changed the session for security reasons.

Ez a reklám helye: kövessetek bennünket bátran. 🙂

Kép forrása: Innovative Social Technologies
Egy csokorban 🎄 Karácsonyi kiegészítő csomagolások

Már a kezdetben kitűztük magunknak célként, hogy olyan termékeket is kínáljuk vásárlóinknak, melyekkel ki tudnak [...]

Tekercsben, erősebb ragasztóréteggel

A karácsonyi igények legnagyobb intenzitással a tekercses öntapadó matricáink irányába mozdulnak, mozdultak el az elmúlt [...]

Adj új értelmet a használt kartondoboznak!

Mi lenne, ha a hulladékot nem csak eldobnánk, hanem újraértelmeznénk és új életet adnánk neki? [...]

Többek lettünk – ezekkel a termékekkel bővültünk

Mikor termékfejlesztésről van szó, mindig törekszünk figyelembe venni a folyamatosan beérkező érdeklődéseket; felmérni, hogy mi [...]

Interaktív csomagolás: Az élmény hatalma

Az interaktív csomagolás remek lehetőség arra, hogy ne csak a terméken keresztül, hanem a csomagolóanyag [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Page translation/Oldal fordítása