Az idei évben ez idáig a legtöbb megkeresésünk az egyedi méretű kartondobozokra vonatkozott. Számos visszatérő kérdés mellett azért fel-felbukkannak olyan kérdések is, melyek újdonsággal szolgálhatnak felétek.
KÉRDÉS: Tudtok egyedi nyomattal is készíteni nekünk papír ragasztószalagot?
FELELET: A környezettudatos gondolkodás egyik alapvető szükséglete, hogy az eddigi műanyag alapú ragasztószalagok papírra történő cseréjére megoldással szolgáljunk felétek. A nyomatlan és saját magunk grafikájával ellátott ragasztószalagok mellett 192 tekercstől tudtok rendelni tőlünk egyedi grafikával nyomtatott papír ragasztószalagot is.
KÉRDÉS: Régóta vagyunk rendszeresen megrendelőitek. Tudtok további kedvezményt adni nekünk a dobozok egységáraiból?
FELELET: Összetett válaszunk van erre a kérdésre.
Első körben mindig javasoljuk megnézni a csomagajánlatokat. Ha ott szerepel a termék és még nem használtátok ki ezt a kedvezményt, érdemes a csomagajánlatos tételek közül választani, és egyszerre nagyobb mennyiséget rendelni.
Amennyiben a rendszeres megrendelések nem érik el az ingyenes szállítás határát, ami 60.000 Ft + ÁFA kosárérték után automatikusan aktiválódik a rendelés leadásakor, akkor ez a következő lépcsőnk a kedvezményre.
Ha rendszeres megrendelőnk vagy, és évente több nagy értékű, 100.000 Ft-os nagyságrendű megbízásotok lenne felénk, kérjük vegyétek fel velünk a kapcsolatot, hogy a termék igénytől, a beszállítás rendszerességétől függően át tudjuk gondolni egyedi ajánlatunkat felétek.
KÉRDÉS: Bankkártyás fizetést választottam a rendelés leadásakor, de egyelőre nem érkezett meg a visszaigazolás a rendelésemről. Megnézitek kérlek, hogy hol lehet a hiba?
FELELET: Az elmúlt 1 hónapban nagyon sokan választjátok a bankkártyás fizetés gyors és egyszerű lehetőségét, amit külön köszönünk, hiszen látjuk, hogy pozitív a fogadtatás részetekről.
A bankkártyás fizetéskor előfordulhat, hogy valamiért, akár időtúllépés miatt is, de a fizetési szolgáltatónk visszautasítja a kártyás fizetést. Ezekben az esetekben nálunk VISSZAMONDOTT rendelésként szerepel megrendelésetek, mely nem is jelenik meg az aktívak között, illetve nagy valószínűséggel visszaigazolást sem kaptok a rendelésről. Érdemes a fizetési folyamaton pontról pontra végigmenni, és ellenőrizni, hogy minden státuszban megjelenik-e a megfelelő elfogadást bizonyító üzenet a képernyőn.
KÉRDÉS: Egyedi méretben szeretnénk kartondobozt akár saját megjelenéssel. Tudtok ebben nekünk segíteni?
FELELET: Természetesen igen, bár fontos átgondolni, hogy kezdő, kisebb mennyiségű igény esetén valójában érdemes-e egyedi méretű doboz beruházásba kezdeni, vagy elsőként inkább a meglévő méretszortimentből választani akár kompromisszumok árán. Kapcsolódó korábbi írásunkat ITT találjátok.