Biztonságosan, gyorsan bankkártyával – a millerpack.hu választása

Biztonságosan, gyorsan bankkártyával - a millerpack.hu választása

Bevalljuk évek óta toltuk magunk előtt a feladatot, illetve azt is mondhatnánk, hogy kivártuk azt az időszakot, mikor is akár már az 5 évvel ezelőtti bankkártyás fizetést kínáló szolgáltatók száma sokszorosára bővült. Az év elején mi is elhatároztuk, minél előbb a végére járunk annak, hogy akár a millerpack.hu webáruházban azonnali bankkártyás fizetéssel, akár személyes átvétel esetén bankkártya elfogadó terminállal egyaránt tudják vásárlóink kényelmesen, gyorsan fizetni megrendelésük ellenértékét.

Pár évvel ezelőtt még az Utánvét készpénzben fizetési mód volt a leginkább elfogadott Magyarországon. Az elmúlt időszakban azonban évente közel 30%-al emelkedést mutatott a bankkártyás fizetési lehetőséget kínáló üzletek, boltok száma, mely egyértelműen arra enged következtetni, hogy ennek a fizetési módnak az elfogadása is jelentős átrendeződésen ment át. Ezt az emelkedést a 2021. év elejétől érvényben lévő törvényi szabályozás tovább erősítette.


A kiválasztás folyamatában több szolgáltató által kínált lehetőséget mérlegeltünk. Megosztjuk tapasztalatainkat, talán segítségetekre lehetünk akkor, ha még csak tervben van ez a projekt nálatok. Az alábbi főbb szempontok alapján döntöttünk a SIX PAYMENT mellett:

SZÁMLAVEZETŐ BANKUNK, az MKB nem rendelkezik közvetlen integrációban bankkártyás fizetési szolgáltatással, mindemellett szívesen vettük javaslataikat, hiszen számos pozitív tapasztalatot gyűjtöttek az elmúlt években;
FONTOS volt, hogy webáruház platformunkhoz gyakorlottan illeszkedő, egyértelmű, egyszerűen használható plug-in álljon rendelkezésünkre, melyet mi is gyorsan telepíteni tudtunk;
MEGVIZSGÁLTUK, hogy a bankkártyás szolgáltató által kínált díjmentes lehetőségek tárháza mennyire széles körben elérhető, például terminál kihelyezése, állandó rendelkezésre állás, havi fix díjak minimalizálása;
KALKULÁLTUNK a rendszeres díjakkal – hozzátesszük, itt kevésbé lehet előre tervezni, hiszen a rendszeresen felszámításra kerülő díjak többnyire nagy mértékben függnek attól, hogy milyen típusú kártyával fizetnek vásárlóink (mastercard, visa, stb.), betéti vagy hitelkártya, hogy mekkora a vásárlás értéke, és így tovább;
TESZTELTÜK a még szerződéskötés előtt rendelkezésünkre bocsátott adminisztrációs felületet érthetőség, egyszerű kezelhetőség és pontosság szempontok figyelembevételével;
végül pedig a KOMMUNIKÁCIÓ minőségét és gyorsaságát szeretnénk kiemelni, mint hatékony meggyőzési formát a kiválasztott szolgáltató részéről. Fontos volt, hogy gyorsan és akkurátusan reagáltak kérdéseinkre, egyértelmű volt bármely kommunikációs csatornájukon továbbított információ és üzenet számunkra.


Bátran kezdjetek bele, tapasztalataink szerint a lehetőség a vásárlók irányába pozitív fogadtatásra talál. Megrendeléseink közel 50%-ában rendszeres ez a fizetési mód, mely választás nálunk is gyorsabb és pontosabb rendelésfeldolgozást tesz lehetővé.


Természetesen a bankkártyás fizetés mellett továbbra is elérhető az utánvétes és a banki utalásos fizetési mód is. Szállítási és fizetési feltételeinkről további részleteket ITT találhattok.

További bejegyzéseink

Adj új értelmet a használt kartondoboznak!

Mi lenne, ha a hulladékot nem csak eldobnánk, hanem újraértelmeznénk és új életet adnánk neki? [...]

Többek lettünk – ezekkel a termékekkel bővültünk

Mikor termékfejlesztésről van szó, mindig törekszünk figyelembe venni a folyamatosan beérkező érdeklődéseket; felmérni, hogy mi [...]

Interaktív csomagolás: Az élmény hatalma

Az interaktív csomagolás remek lehetőség arra, hogy ne csak a terméken keresztül, hanem a csomagolóanyag [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Színesen nyomtatott dobozok – kis darabszámban is

A nálunk korábban csak szezonálisan, előrendeléssel elérhető színesen nyomtatott dobozok ma már állandó részét képezik [...]

myPharma – a cselekvés számít

Az elmúlt években – lassan egy évtizedben – legfontosabb irányelv a millerpack.hu életében, hogy vevőinket, [...]

Illatmarketing – teremts emlékezetes vásárlói élményt!

Az illatmarketing egy viszonylag új, de gyorsan terjedő eszköz a marketing világában, amely a szaglásra, [...]

Page translation/Oldal fordítása