Köszönet-nyilvánítás a vásárlók felé. De milyen módon?

Köszönet-nyilvánítás a vásárlók felé. De milyen módon?

Az internetes vásárlásnál, amikor nem jön létre személyes kapcsolat vevő és eladó között, amikor nem tudunk arcot rendelni a másik oldalra, nem tudjuk, ki vesz, és ki ad el, akkor sem szabad megfeledkezni az egyik legalapvetőbb kommunikációról: A KÖSZÖNET-NYILVÁNÍTÁSRÓL.

Ha webáruházat üzemeltettek, nagyon sok múlik azon, hogy a vásárlók milyen érzésekkel “távoznak” tőletek, ezért is fontos egyrészt, hogy odafigyeljetek a gondos csomagolásra – ugyanis ezen nagyon sok állhat vagy bukhat -, valamint hogy a megrendelőitek érezzék, hogy megbecsülitek őket. Akár egy apró kedves gesztussal is, amivel valamilyen formában megköszönitek a vásárlást és a bizalmat, nagyon pozitív vásárlói élményt érhettek el.

Mielőtt kitalálnátok, hogy milyen módon szeretnétek köszönetet mondani, először is érdemes átgondolni, kiket szeretnétek belevenni ebbe a körbe. Minden vásárlót, a visszatérő megrendelőket, vagy azokat akik nagyobb értékben rendelnek tőletek? Mi személy szerint azoknak szoktunk ajándékkal kedveskedni, akik 12 ezer forint feletti kosárértékben rendelnek (ez az összeg természetesen a jövőben változhat), közülük is aki első megrendelő, az egy Millerpack logóval ellátott vágókést kap, a visszatérő vásárlók pedig valamilyen csokit – ennek általában nagy sikere van.

Milyen módon mondjatok köszönetet?

  • KÖSZÖNŐKÁRTYA | Talán ez a legnépszerűbb és a legköltséghatékonyabb megoldás. Ha van rá mód, törekedjetek arra, hogy a kártya névre szóló legyen, ezzel is személyesebbé tehetitek az élményt.
  • AJÁNDÉK | Ugye ez az a módszer, amit mi is alkalmazni szoktunk. Az ajándéknak nem kell nagy valaminek lennie, lehet akár matrica, édesség, stb. aminek úgy érzitek, hogy a célközönségetek örülne.
  • TERMÉKMINTA | Ha például kozmetikumokkal foglalkoztok, ez nagyon jó ötlet lehet, hiszen a vásárló így kipróbálhatja egy-egy másfajta terméketeket is, amit aztán később lehet hogy szintén használni fog.
  • KUPON | Ki ne örülne egy kedvezményes kuponkódnak, amit felhasználhat a következő vásárlás során?

MEGJEGYZÉS: a webáruházunkban elérhető kétféle méretű kupont köszönőkártyaként is el tudjuk készíteni tetszőleges grafikával, mindkét oldalán nyomtatva. Az áraink magukban foglalják a grafika elkészítését. További információt ITT olvashattok róluk.

Több kapcsolódó, érdekes bejegyzésünk is van ebben a témában:

További bejegyzéseink

Adj új értelmet a használt kartondoboznak!

Mi lenne, ha a hulladékot nem csak eldobnánk, hanem újraértelmeznénk és új életet adnánk neki? [...]

Többek lettünk – ezekkel a termékekkel bővültünk

Mikor termékfejlesztésről van szó, mindig törekszünk figyelembe venni a folyamatosan beérkező érdeklődéseket; felmérni, hogy mi [...]

Interaktív csomagolás: Az élmény hatalma

Az interaktív csomagolás remek lehetőség arra, hogy ne csak a terméken keresztül, hanem a csomagolóanyag [...]

Adventi naptár doboz | az idei szezon újdonsága

A hazai piacon egyedülálló termékkel készültünk idén az ünnepekre – egy olyan adventi naptárral, amelynek [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Színesen nyomtatott dobozok – kis darabszámban is

A nálunk korábban csak szezonálisan, előrendeléssel elérhető színesen nyomtatott dobozok ma már állandó részét képezik [...]

myPharma – a cselekvés számít

Az elmúlt években – lassan egy évtizedben – legfontosabb irányelv a millerpack.hu életében, hogy vevőinket, [...]

Illatmarketing – teremts emlékezetes vásárlói élményt!

Az illatmarketing egy viszonylag új, de gyorsan terjedő eszköz a marketing világában, amely a szaglásra, [...]

Page translation/Oldal fordítása