Google adwords és Facebook hirdetések
A Facebook és a Google hirdetési felülete adja az online hirdetések platformjának legnagyobb és legbefolyásosabb hányadát.
Szánj rá időt, tanuld meg az alapokat, hasznodra válik hosszútávon, bármilyen stratégiai döntést is hozol majd hirdetéseid üzemeltetése és felülgyelete kapcsán. Hagyj időt magadnak, olvass utána magyar és külföldi szakmai platformokon a témának, rendszerezd a gondolataidat, az ötleteket, információkat, amikhez hozzájutottál. Tervezz és végezz.
Akkor, ha nyitott vagy a modern kor és az internet adta lehetőségekre, ha van kedved és erőd megtanulni a hirdetési felületek kezelésének módját, ha befogadóképes vagy arra, amit ezek a felületek kínálnak, mindenképpen érdemes néhány napot és pár 10.000 Ft-ot ráfordítani arra, hogy rálátásod legyen erre a speciális területre.
Alapokat tanulhatsz meg gyakorlott szakemberektől, akik több szintre osztva próbálják átadni tudásukat nekünk, webáruház üzemeltetőknek. Mindez persze nem azt jelenti, hogy professzionális szintre emelnek, mint hirdetési fiók-kezelőt, de saját kereteiden belül tökéletesen tudod alkalmazni azt a tudást, amit átadnak neked.
Ha sikeres vagy, akkor eljön az a szint, amikor már nincs időd foglalkozni ezzel a feladattal, amikor energiáidat más területekre kell összpontosítanod. Ekkor jön az elválás, az új út keresés, hogy olyan megfelelő koordinátort találj a hirdetéseid menedzselésére, aki a te szakmád, a te iparágad újdonságaira, meglévő lehetőségeire nyitott, és képes megérteni az általad nyújtott szolgáltatást, megismerni a stratégiát, hozzátenni saját szakmai tudását, hogy együtt lehessetek sikeresek.
Bíznod kell benne, számon kell kérned tőle rendszeresen az eredményeket, kontroll alatt kell tartanod az általa végzett feladatokat. Nem kis dolgot bízol rá, hiszen az általa végzett munka – akár rövid, akár hosszútávon – jelentős befolyással lehet céged működésére, eredményességre.
A teljesség igénye nélkül néhány kérdés, melyek megválaszolásával talán közelebb jutsz a megfelelő döntés meghozatalához:
– mennyire kíván szakmaiságot a webáruházadban szereplő termékekkel történő kereskedelem?
– mekkora a termékkínálatod, milyen cikkszám mennyiséggel rendelkezel?
– mekkora az eladott terméken meglévő árrés?
– ebből mennyit tudsz hirdetésre fordítani?
– mennyire vagy befogadó az új dolgokkal kapcsolatban?
– van időd szinte nap, mint nap figyelemmel követni a hirdetések hatékonyságát?
És, hogy mi legyen a prioritás? Melyik felület kerüljön előtérbe a másikkal szemben? Legfontosabb kérdések, hogy kik a célcsoportjaid, ők melyik csatornán elérhetőek elsősorban, hogy mi az aktuális célod a hirdetéseddel és így tovább…
Mi őket választottuk a tanulásra, és biztosak vagyunk benne, hogy vissza fogunk hozzájuk térni: ONLINE MARKETING AKADÉMIA
Sok sikert kívánunk nektek az útkereséshez és döntésetek meghozatalához!