Ebben a bizonytalan időszakban talán bátor, de lehet, hogy még vakmerő is, hogy a kereskedelmi akciók lehetséges dátumairól írunk. Azonban bízunk abban, hogy a mostani helyzet normalizálódik, és az igazi, év végi szezonra – talán konszolidáltabban, mint a tavalyi vagy az az előtti években, de – növekedés mutatkozik majd a kiskereskedelmi forgalomban.
Ezekkel a dátumokkal (is) számolj akkor, ha hírleveles akciókat, Google hirdetéseket, termékpromóciókat, szállítási promóciókat, új termék bevezetéseket, ünnepi csomagolásokat, stb. tervezel a 2020-as évben.
2020. április 12 – 13. → HÚSVÉT
2020. május – szeptember → ESKÜVŐI SZEZON
2020. május 31. → GYEREKNAP
2020. augusztus → VISSZA AZ ISKOLÁBA
2020. november → INTERNETES VÁSÁRLÁS NAPJA
2020. november 27. → FEKETE PÉNTEK
2020. december 24. → KARÁCSONY
Azt, hogy 1-1 online akció felmérés – tervezés – megvalósítás – visszacsatolás időszaka milyen időintervallumot ölel át, sokan talán sokkal jobban ismeritek, mint mi, így nem gondoljuk, hogy erről bármilyen új infóval tudnánk szolgálni felétek.
Azt azonban biztosan állítjuk, hogy ha új csomagolást terveznétek karácsonyi promóciótokhoz, és az kellőképpen bonyolult – akár alapanyag igény, akár formavilág, akár nyomdatechnológia szempontjából -, már most el kell kezdenetek gondolkodni, tervezgetni. Így biztosan időben lesztek, és 1-1 jól felépített vonalon haladva még akár a gyártás előtti utolsó pillanatban is változtathattok a kommunikáción, az éppen aktuális témákhoz, helyzetekhez, trendekhez igazodva.