Kereskedelem és az idei promóciós dátumok – 2020

Kereskedelem és az idei promóciós dátumok - 2020

Ebben a bizonytalan időszakban talán bátor, de lehet, hogy még vakmerő is, hogy a kereskedelmi akciók lehetséges dátumairól írunk. Azonban bízunk abban, hogy a mostani helyzet normalizálódik, és az igazi, év végi szezonra – talán konszolidáltabban, mint a tavalyi vagy az az előtti években, de – növekedés mutatkozik majd a kiskereskedelmi forgalomban.

Ezekkel a dátumokkal (is) számolj akkor, ha hírleveles akciókat, Google hirdetéseket, termékpromóciókat, szállítási promóciókat, új termék bevezetéseket, ünnepi csomagolásokat, stb. tervezel a 2020-as évben.

2020. április 12 – 13. → HÚSVÉT
2020. május – szeptember → ESKÜVŐI SZEZON
2020. május 31. → GYEREKNAP
2020. augusztus → VISSZA AZ ISKOLÁBA
2020. november → INTERNETES VÁSÁRLÁS NAPJA
2020. november 27. → FEKETE PÉNTEK
2020. december 24. → KARÁCSONY

Azt, hogy 1-1 online akció felmérés – tervezés – megvalósítás – visszacsatolás időszaka milyen időintervallumot ölel át, sokan talán sokkal jobban ismeritek, mint mi, így nem gondoljuk, hogy erről bármilyen új infóval tudnánk szolgálni felétek.

Azt azonban biztosan állítjuk, hogy ha új csomagolást terveznétek karácsonyi promóciótokhoz, és az kellőképpen bonyolult – akár alapanyag igény, akár formavilág, akár nyomdatechnológia szempontjából -, már most el kell kezdenetek gondolkodni, tervezgetni. Így biztosan időben lesztek, és 1-1 jól felépített vonalon haladva még akár a gyártás előtti utolsó pillanatban is változtathattok a kommunikáción, az éppen aktuális témákhoz, helyzetekhez, trendekhez igazodva.

Korábbi bejegyzéseink

Illatmarketing – teremts emlékezetes vásárlói élményt!

Az illatmarketing egy viszonylag új, de gyorsan terjedő eszköz a marketing világában, amely a szaglásra, [...]

Csomagautomata körkép – Melyikkel, miben, mennyiért?

A csomagautomaták fénykorukat élik, sokan előszeretettel használják csomagfeladáshoz, illetve választják ezt az opciót átvételhez a [...]

Jelölés a szállítói csomagoláson? Ezt jelenti!

A szállítói kartondobozokon gyakran találkozhatunk különféle jelekkel, szimbólumokkal, melyeknek fontos jelentésük van a csomagolás, tárolás [...]

Mennyi idő alatt bomlanak le a csomagolóanyagok?

A különböző csomagolóanyagok lebomlási ideje jelentősen eltérhet egymástól, és függ a környezeti körülményektől, például a [...]

5 ok, hogy miért használj Canva-t

Szeretnéd saját kezedbe venni vállalkozásod kommunikációjának egy részét, de nem értesz kellő mértékben a képszerkesztő [...]

Így kommunikálj a hírlevél feliratkozóiddal

Egy webáruház, egy márka sikerének kulcsa egyértelműen a már meglévő vásárlóknak a megtartásában rejlik, ehhez [...]

Így csökkenthetitek a csomagolási/szállítási költségeiteket

Ha valaki webáruházat működtet, valamilyen módon el kell juttatnia a termékét a megrendelőhöz, így a [...]

Tanuljunk a díjazottaktól – WorldStar válogatás 2020

A csomagolóiparban a World Packaging Organisation (WPO) által kihirdetett WorldStar díj kimagasló, világszínvonalú elismerés. A [...]

Page translation/Oldal fordítása