Hogyan használjam az Instagram Stories funkciót vállalkozásként?

Instagram, Instragram Stories, social media, telefon
A Facebook mellett az Instagram a másik legnagyobb közösségi platform, ahol nemcsak érdemes, de már-már kötelező jelen lenni, ha szeretnétek, hogy ismerjék a márkátokat, webáruházatokat. Az alkalmazás sikerének köszönhetően folyamatosan fejlesztik, mindig kitalálnak újabb lehetőségeket. Most az Instagram STORIES funkciójába próbálunk betekintést adni nektek.

Hogyan használhatom az Instagram Stories-t?

  • csak szöveg megjelenítése – több stílusból is válogathattok,
  • kép vagy videó – régebbi fájlokat is választhattok a galériából,
  • élő adás – a profilotok követői értesítést kapnak róla, ha adásban vagytok,
  • boomerang videó – több mint egy fotó, de kevesebb mint egy videó, szerintünk jópofa megoldás.

Mi az a Stories Highlights?

Az Instagram lehetőséget nyújt arra, hogy archiváljátok az eddig megjelent “történeteiteket”. Amíg nem helyezitek őket a Highlights-ba, csak ti láthatjátok őket az archívumban. A Highlights funkció segítségével pedig összegyűjthetitek, csoportosíthatjátok és másoknak is láthatóvá tehetitek a régebbi, lementett Stories posztjaitokat. Ezt a szekciót a bemutatkozás és a rendes bejegyzések között találjátok, kis kerek ikonok formájában.

Miért előnyös ez a funkció a vállalkozásomnak?

  • Tapasztalataink szerint több embert érhettek el ezzel a módszerrel, mint a hagyományos bejegyzésekkel.
  • Nem kell aggódni azon, hogy az adott nap melyik órájában tegyétek ki a posztot, mikor láthatják a legtöbben, hiszen egy sztori 24 óráig elérhető mindenki számára.
  • Elhelyezhettek rajta szavazást is, ezzel kikérhetitek a közönségetek véleményét.
  • A Stories-ba beillesztett hashtagek segítségével minél több emberhez juttathatjátok el a “történeteteket”.
  • A Highlights funkció igen hasznos lehet – akár arra is használhatjátok, hogy külön-külön bemutassátok egy-egy terméketeket.
Egy rendszer felállítása ebben az esetben is segítségetekre lehet. Tűzzetek ki egy-egy napot a héten, amikor egy adott témában vagy stílusban jelentettek meg sztorikat az Instagramon!

Korábbi bejegyzéseink ebben a témában

Kérdésed van az EPR díjjal kapcsolatban? Segítünk!

2023. júliusában váltotta fel a környezetvédelmi termékdíjat az EPR díj, amely minden olyan egyéni vállalkozót, [...]

Készülj velünk csomagolás terén a Valentin napra!

Már csak néhány hét van hátra a szerelmesek ünnepéig, amit nektek, mint márka és/vagy webáruház [...]

Save the Date: őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Page translation/Oldal fordítása