A farsang, mint az internetes vásárlás következő kedvelt időszaka?

Az idei farsangi időszaknak már a végén járunk, hiszen február 25-e mindjárt elérkezik. Nálatok hogyan alakult az idei év első két hónapja?

A farsangi időszak a báli szezonnal kiegészülve egyre közkedveltebb időszaka az évnek. Ebben a pár hétben a jelmezeket, díszleteket, elegáns ruhákat és kiegészítőket kínáló webáruházak talán még jelentősebb forgalmat generálhatnak, mint a karácsony előtti időszakban.

Az e-kereskedelmet bemutató trendek és szezonális naptárak szinte kivétel nélkül tartalmazzák, kiemelik a farsangi időszakot.

A karácsony után ez az időszak a tavaszra felkészülés, a báli szezon időszaka, mely lassan a legtöbb iparágnak ugyanolyan fontos célidőszak, mint a hagyományosabb, webshopos értékesítéshez inkább köthető időszakok.

Talán a leginkább érintett webáruház típusok a következőek:

  • Célirányosan jelmezeket forgalmazó webáruházak
  • Játékáruházak
  • Ruházati webáruházak
  • Ékszereket értékesítő webáruházak
  • Cipőket és kiegészítőket értékesítő webáruházak

Miért is lehet kiemelkedő ez az időszak?

  • relatív hosszan húzódik,
  • lehet építeni az elején egy nyitó kommunikációval,
  • az időszak végén pedig egy nagyobb akcióval,
  • mely akció szorosan összefűződhet egy tél végi nagyobb leértékeléssel,
  • relatív széles körű a termékskála, mely része lehet az eladásoknak,
  • vizuálisan könnyen a termékekre lehet irányítani az érdeklődést hiszen színesek, sokrétűek.

Ha webshop tulajdonos vagy, kapcsolódik a termékkínálatod a farsangi időszakhoz, ha eddig unatkoztál az év első heteiben, akkor érdemes a jövőre nézve ezt az időszakot is magadévá tenni marketing és értékesítési terveid készítésekor.

Végül pedig, de nem utolsó sorban íme termékajánlataink, melyek így vagy úgy, de szorosan kapcsolódhatnak ehhez a pár héthez. LINK

Korábbi bejegyzéseink

Kérdésed van az EPR díjjal kapcsolatban? Segítünk!

2023. júliusában váltotta fel a környezetvédelmi termékdíjat az EPR díj, amely minden olyan egyéni vállalkozót, [...]

Készülj velünk csomagolás terén a Valentin napra!

Már csak néhány hét van hátra a szerelmesek ünnepéig, amit nektek, mint márka és/vagy webáruház [...]

Save the Date: őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Online vállalkozás kezdőknek: így lépj sikeresen a digitális piacra

Az online vállalkozás indítása izgalmas lehetőség, de fontos alaposan előkészíteni és megtervezni a folyamatot. Néhány [...]

5 ok, hogy miért használj Canva-t

Szeretnéd saját kezedbe venni vállalkozásod kommunikációjának egy részét, de nem értesz kellő mértékben a képszerkesztő [...]

Csomagautomata körkép – Melyikkel, miben, mennyiért?

A csomagautomaták fénykorukat élik, sokan előszeretettel használják csomagfeladáshoz, illetve választják ezt az opciót átvételhez a [...]

Így kommunikálj a hírlevél feliratkozóiddal

Egy webáruház, egy márka sikerének kulcsa egyértelműen a már meglévő vásárlóknak a megtartásában rejlik, ehhez [...]

3 indok, miért érdemes blogot indítanod

1) Bemutathatod a márkádat, termékeidet Egy blogban részletekbe menően is megismertetheted a termékeidet és azok [...]

Page translation/Oldal fordítása