A farsang, mint az internetes vásárlás következő kedvelt időszaka?

Az idei farsangi időszaknak már a végén járunk, hiszen február 25-e mindjárt elérkezik. Nálatok hogyan alakult az idei év első két hónapja?

A farsangi időszak a báli szezonnal kiegészülve egyre közkedveltebb időszaka az évnek. Ebben a pár hétben a jelmezeket, díszleteket, elegáns ruhákat és kiegészítőket kínáló webáruházak talán még jelentősebb forgalmat generálhatnak, mint a karácsony előtti időszakban.

Az e-kereskedelmet bemutató trendek és szezonális naptárak szinte kivétel nélkül tartalmazzák, kiemelik a farsangi időszakot.

A karácsony után ez az időszak a tavaszra felkészülés, a báli szezon időszaka, mely lassan a legtöbb iparágnak ugyanolyan fontos célidőszak, mint a hagyományosabb, webshopos értékesítéshez inkább köthető időszakok.

Talán a leginkább érintett webáruház típusok a következőek:

  • Célirányosan jelmezeket forgalmazó webáruházak
  • Játékáruházak
  • Ruházati webáruházak
  • Ékszereket értékesítő webáruházak
  • Cipőket és kiegészítőket értékesítő webáruházak

Miért is lehet kiemelkedő ez az időszak?

  • relatív hosszan húzódik,
  • lehet építeni az elején egy nyitó kommunikációval,
  • az időszak végén pedig egy nagyobb akcióval,
  • mely akció szorosan összefűződhet egy tél végi nagyobb leértékeléssel,
  • relatív széles körű a termékskála, mely része lehet az eladásoknak,
  • vizuálisan könnyen a termékekre lehet irányítani az érdeklődést hiszen színesek, sokrétűek.

Ha webshop tulajdonos vagy, kapcsolódik a termékkínálatod a farsangi időszakhoz, ha eddig unatkoztál az év első heteiben, akkor érdemes a jövőre nézve ezt az időszakot is magadévá tenni marketing és értékesítési terveid készítésekor.

Végül pedig, de nem utolsó sorban íme termékajánlataink, melyek így vagy úgy, de szorosan kapcsolódhatnak ehhez a pár héthez. LINK

Korábbi bejegyzéseink

Page translation/Oldal fordítása