Milyen grafikai elemeket és információkat tartalmazzon a kuponom?

nyomtatott kupon, millerpack csomagolóanyag blog

7 tipp, hogy semmi lényeges ne maradjon le a kuponodról

Korábban már írtunk a kuponok fontosságáról, ezúttal azonban jobban belemerülünk a témába, és adunk néhány tippet, hogy mire ügyelj, mik azok a grafikai- és szövegelemek, amiknek – szerintünk – kötelező szerepelniük egy nyomtatott kuponon.

1.) Logó: Lényeges, hogy a célközönséged tudja hova kötni a kupont, melyet a kezében tart, ehhez pedig elengedhetetlen, hogy szerepeltesd rajta a logódat. Emellett ez egy remek lehetőség arra, hogy tudatosítsd az emberekben a márkádat.

2.) Kedvezmény: Rendkívül fontos, hogy feltüntesd, mekkora kedvezményt jelent, ha valaki felhasználja a kupont, illetve ha meghatározol vásárlási feltételeket, mint például minimum rendelési összeg vagy vásárlási limit, azt is feltétlenül tudasd a leendő vásárlókkal.

3.) Arányok: Emeld ki a lényeget! Fontos, hogy mikor a vásárló ránéz a nyomtatott kuponodra, egyből észrevegye a legfontosabb információkat – ami jelen esetben a kedvezmény mértéke, és a márkád.

4.) Szín: Amennyiben rendelkezel arculati színekkel, javasoljuk ezeket alkalmazni, esetleg mellé még egy kiegészítő színt. Ne vidd túlzásba, ügyelj arra, hogy harmonizáljanak egymással a színek!

5.) Határidő: A kuponon ne felejtsd el szerepeltetni, meddig érvényes a kedvezmény. Azt tanácsoljuk, hogy inkább közelebbi lejárati határidőt válassz, így hatékonyabb lehet a promóció. Ha túl sokáig használható fel, könnyen lehetséges, hogy az emberek félreteszik, majd megfeledkeznek róla.

6.) Elérhetőség: Hol lehet beváltani a kupont? Üzletben, a webáruházban, esetleg mindkét helyen? Mindenképp kerüljön rá az üzlet vagy a webshop címe, illetve az sem árt, ha megadsz telefon vagy e-mail elérhetőséget.

Bár ebben a világban egyre kevesebb a nyomtatott reklámtermék, és egy akciót egyszerűbb meghirdetni e-mailben vagy közösségi platformokon, mi mégis úgy gondoljuk, nagy jelentőséggel bír egy kézzelfogható, nyomtatott kupon. Számos érzékszervre hat, és többször is az ember keze ügyébe akadhat, ezáltal pedig még jobban tudatosul a márkád.

Ha nem szeretnél több ezer forintot kiadni a grafikai tervezésre, tekintsd meg két méretben elérhető, egyedi grafikával rendelhető nyomtatott kuponjainkat.

Page translation/Oldal fordítása