Vajon a vásárlók is környezettudatosan gondolkodnak?

Meglepő adat került nyilvánosságra egy, az európai vásárlók körében végzett kutatásból. A leginkább tudatos nemzet a környezetbarát csomagolások tekintetében az olasz, míg a legkevésbé környezettudatos a német. Gondoltátok volna?

Az európai országok közül 7 ország, valamivel több mint 3.300 fogyasztóját kérdezték meg online kérdőív segítségével vásárlási szokásaikról. A megkérdezettek 18 éven felüliek voltak, ezen belül pedig közel 2.000 megkérdezett elmúlt már 34 éves.

  • Az európai emberek átlag 72% -ban helyezik előtérbe a környezetbarát csomagolást vásárlási döntéseik meghozatalánál. Ez a szám már kellőképpen magas ahhoz, hogy minden gyártó és forgalmazó elgondolkodjon a tudatos csomagolástervezésen.
  • Leginkább az olaszokat érdekli az, hogy az általuk megvásárolt termék környezetbarát csomagolásban kerüljön ki a piacra. Több mint 80% -a a megkérdezetteknek Olaszországban fontosnak tartja, hogy az általa vásárolt termékek környezetet kímélő, visszaforgatható, visszaforgatott vagy/és akár biológiailag lebomló csomagolásban kerüljön háztartásukba.
  • A görögök 83% -nak fontos az, hogy olyan cégtől vásároljon terméket, aki ismerten foglalkozik azzal, hogy visszaforgatott, környezetbarát csomagolást használjon. Fontos, hogy lépéseinket, melyek a tudatosság irányába viszik jövőképünket a csomagolások tekintetében, kommunikáljuk vásárlóink felé.
  • A legkevésbé a németeket érdekli az, hogy a termék, amit megvásárolnak, környezetbarát egyedi termékcsomagolást vagy szállítói csomagolást kapjon, a megkérdezettek mindösszesen 62% -ának fontos ez a tény.

Látva az átlag 72% -os érdekeltséget ebben a témában, érdemes elgondolkodni a kisebb márkáknak is azon, hogy a csomagolás a termék kiemelkedő jellemzőjévé, a vásárlást befolyásoló tényezővé vált az elmúlt években. A vásárlók nagyobb jelentőséget tulajdonítanak a termékek környezetre gyakorolt hatásának, mint korábban.

Korábbi bejegyzéseink a témában



Page translation/Oldal fordítása