2019. évi trendek – internetes kereskedelem

Abban mindenki nagy valószínűséggel egyetért, hogy különösebb bizonyítékra nincs szükség az internetes kerekedelem növekedése tekintetében. Továbbra is 2 számjegyű a bázishoz képesti emelkedés.

Nézzük az idei év legfontosabb trendjeit.

1.) Hangalapú keresés terjedése: a SEO stratégia kialakításában szerepet kell szánni a hangalapú keress elterjedésének is. A hangvezérléssel működő automata asszisztensek a keresők kérdés rangsorában a legjobb pozíciójú linkre összpontosítanak majd.

2.) Környezettudatosság: a legkisebbtől a legnagyobb márkákig a stratégia részeként szükséges kezelni a környezettudatos, újrafelhasználható csomagolásokat, a környezettudatos működést. Az ezen irányú törekvést online kommunikációjukba, termékeik online értékesítésének kommunikációjába is beépítik.

3.) Algoritmusok, mesterséges intelligencia: érdemes figyelni, gyűjteni és elemezni azokat az információkat, melyeket webáruházunk adatbázisa összekapcsolva a Google bármely platformájával, vagy más mesterséges intelligánciát kínáló platformmal kínál számunkra. Komoly versenyelőnyt kovácsolhatunk ezeknek az információknak a felhasználásával kommunikációs stratégiánk, termékkínálatunk, akcióink, stb. sikerességében.

4.) „Élő” ügyfélszolgálat: a gyors kapcsolatfelvétel lehetősége megalapozza a vevői bizalmat, ezáltal lehetőséget ad arra, hogy az impulzív vásárlókat megnyerjük magunknak.

Érdemes beépíteni ezeket a trendeket közép- és hosszabb távon webáruházatok mindennapi működésébe, még akkor is ha esetenként úgy gondoljátok túlságosan sok energiát venne el abból, hogy az éppen aktuális igényeket, megrendeléseket teljesítsétek.

A gyorsan változó vásárlói szokások, a kommunikáció és számítástechnika további exponenciális fejlődése mind arra kell ösztönözzenek bennünket, hogy jövőbe látóan a jelenlegi és elmúlt évek trendjeit figyelembe véve alakítsuk stratégiánkat, fejlesszük webáruházunkat.

Forrás: Google

Korábbi bejegyzéseink a témában

Page translation/Oldal fordítása