Instagram trendek – 2020

Instagram

Ezekre ügyeljetek 2020-ban, ha van céges Insta profilotok

1) A tartalom még mindig elhanyagolhatatlan

A kulcsszó: hitelesség. Fontos, hogy a felhasználók valamilyen úton-módon kapcsolódni tudjanak a vállalkozásotokhoz, ehhez pedig ez elengedhetetlen. Valamint ha a hitelességet profi fotókkal párosítjátok, nyert ügyetek van.

2) Támogassatok egy fontos ügyet!

Legyen az akár egy helyi kezdeményezés vagy egy világméretű projekt, álljatok ki egy ügy mellett, amiben valóban hisztek, közel áll hozzátok. Sokat számíthat, ha az emberek azt látják, hogy nem csak egy szolgáltatást nyújtotok, hanem valami pluszra, pozitív változásra is törekszetek, ahogy erőtökből telik. Azonban itt is fontos a hitelesség, ne a nézettség növelése vagy a likegyűjtés legyen a cél.

instagram, hashtag
instagram, influencer, marketing

3) Influencer marketing

Az influencerek hatalmas marketing értékkel bírnak, hiszen óriási követőtáboraik vannak a szociális médiában, így egy esetleges együttműködés által több ezer emberhez érhet el a márkátok. Mielőtt nekiállnátok a keresgélésnek, érdemes átgondolni, hogy ki a célközönségetek, milyen terméket, szolgáltatást nyújtotok és ki tudná ezt – újra előkerül ez a szó – a leghitelesebben tálalni, olyan közönségnek, akiknek releváns ez a tartalom.

4) A hashtagek sem veszítettek a fontosságukból

Továbbra is sok múlik azon, hogy milyen hashtageket használtok a képeitek alatt, ugyanis számos látogató érkezhet ezeken keresztül a profilotokra. A legnépszerűbb hashtegek használatával legfeljebb néhány percig, a kevésbé népszerűekkel akár órákig is látszódhattok, de ugyanilyen fontos a célcsoport-specifikus és a márka-specifikus hashtegek használata is. A legjobb, ha mind a négy kategóriából vegyesen állítjátok össze, azonban nagyon lényeges, hogy mindegyik kapcsolódjon az adott bejegyzéshez.

instagram, story, stories
instagram, shop, shopping

5) Még felkapottabb lesz az Instagram Story

Gondoltátok volna, hogy naponta 500 millió felhasználó használja ezt a funkciót az alkalmazáson belül? Ha el szeretnétek érni a követőiteket – vagy egy Insta Story-hirdetésen keresztül akár új embereket – ez a legjobb megoldás rá. Régi vagy új termékekre, akciókra, kampányokra, esetleg akár egy-egy új bejegyzésre is felhívhatjátok így a figyelmet. Érdemes egyfajta stílust kiválasztanotok, és mindig ahhoz hasonló megjelenésű tartalmat készíteni, hogy elég legyen meglátni és máris hozzátok kössék az adott story-t. Ebben segítségetekre lehetnek például a Desygner, a StoryArt vagy az Over nevű ingyenes applikációk.

+ 1 TIPP: A story-ban szavazást is elhelyezhettek, amivel könnyedén felmérhetitek a követőitek véleményét.

6) Vásárlás az Instagram-on keresztül

Már 2018 közepe óta elérhető hazánkban is ez az opció, azonban egyelőre viszonylag kevesen használják ki, pedig ezzel a lehetőséggel könnyedén elősegíthetitek, hogy több megrendelésetek érkezzen. Az Instagram Shopping segítségével egy-egy bejegyzésben megjelölhetitek az adott képen látható termékeket, és az érdeklődők rögtön látják a nekik tetsző cikk nevét, árát, illetve pár kattintással meg is rendelhetik a linken keresztül.

Az Instagram-ról sokszor írtunk már, íme néhány régebbi cikkünk, amelyek érdekelhetnek:

Korábbi bejegyzéseink

Tekercsben, erősebb ragasztóréteggel

A karácsonyi igények legnagyobb intenzitással a tekercses öntapadó matricáink irányába mozdulnak, mozdultak el az elmúlt [...]

Save the Date: Őszi akciós dátumok

Az őszi időszak számos akciós dátumot, marketing kommunikációs lehetőséget tartogat, amelyeket érdemes észben tartanotok és [...]

Csomagautomata körkép – Melyikkel, miben, mennyiért?

A csomagautomaták fénykorukat élik, sokan előszeretettel használják csomagfeladáshoz, illetve választják ezt az opciót átvételhez a [...]

Kérdésed van az EPR díjjal kapcsolatban? Segítünk!

2023. júliusában váltotta fel a környezetvédelmi termékdíjat az EPR díj, amely minden olyan egyéni vállalkozót, [...]

Készülj velünk csomagolás terén a Valentin napra!

Már csak néhány hét van hátra a szerelmesek ünnepéig, amit nektek, mint márka és/vagy webáruház [...]

Online vállalkozás kezdőknek: így lépj sikeresen a digitális piacra

Az online vállalkozás indítása izgalmas lehetőség, de fontos alaposan előkészíteni és megtervezni a folyamatot. Néhány [...]

5 ok, hogy miért használj Canva-t

Szeretnéd saját kezedbe venni vállalkozásod kommunikációjának egy részét, de nem értesz kellő mértékben a képszerkesztő [...]

Így kommunikálj a hírlevél feliratkozóiddal

Egy webáruház, egy márka sikerének kulcsa egyértelműen a már meglévő vásárlóknak a megtartásában rejlik, ehhez [...]

Page translation/Oldal fordítása